Jo, jau taip ir matau kaip nuo Gariūnų iki KLP VW pats nuvairuos https://youtu.be/QF4b5wPw2Ok Šiaip MB tik naujausiame S modelyje pristatė “aktyvų vairavimą” su reakcijomis į ženklus ir t.t. Teko taksi Taline važiuoti Tesloje. Tai ar ten kokia ardyta ji buvo, bet kai kuriose vietose interjero detalės braškėjo. To premium jausmo nelabai buvo. Invertuota panda <fake@email.yes> wrote: > On 11/15/17 08:51, Herkus wrote: >> O tu mestelk pora realiu egzemplioriu kurie turi susideje visa tai. >> Ir susideje nuo tada kai tesla pradejo eit. Kurie cia turejo tokius >> didelius kiausus? > > Marketingas rulina :) > > Jei ka, tai Tesla siai dienai ir pati neturi to "autopiloto" ir tik zada > kad bus netolimoje ateityje. > > Bo suprato tai ka kiti ne vakar gime zinojo jau senai - tokioj stadijoj > kokia pas Tesla jis dar nera paruostas vartojimui. Ir kai neisvengiamai > eme nutikti tragiskos avarijos varztus vel uzsuko. Tada pac muskas > turejo aiskint, kad "autopilotas" tai tik marketinginis pavadinimas ir > visai jis ne autopilotas. > > O tas vairavimo asistentu fycias kurias siulo Tesla siais laikais gali > rasti pas praktiskai belekuri save gerbianti gamintoja. Ir net ne teslos > klaseje "virs 50k$", o netgi tokiuose kibiruose kaip VW Golp. Ir jau N > metu, pvz kolegos guolis irgi savarankiskai pizdinai autobanais, pac > vairuoja, pac stabdo pries kliutis etc etc. Reikia tik kaip ir pas tesla > periodiskai pridet pirsta prie vairo, nes tokie istatymai (ant kuriu > tesla pradziai dejo skersa). > Visokie ten mersai, audi ir co turi ir dar zymiai labiau advanced > asistentu. Pvz moka vaziuot pagal zenklus (tesla nemoka), moka > savarankiskai pravaziuot tokius dalykus kaip ziedas (pristabdyt iki kiek > reikia ir veliau pagreitet). >