gerai isvystyto ir patogaus VT tu brol nepatempsi. ipac su LT keleiviu kiekiu. paziurek kiek londej metro kastuoja. -- t. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:ouuifi$ml3$1@trimpas.omnitel.net... > ne, VT atveju elektra yra gerai. ir tai nesulyginama su asmenine auto. > VT gali but su laidu, su begiu ir t.t. nereikia net jokio kosmoso > didelio - Kauno kaime uztektu truliku laidus sutvarkyt normaliai ir > praplesti marsrutus gerokai - vat ir butu efektas, tiek ekonomiskai tiek > ekologiskai toli priekyje uz visas teslas su pseudo inovacijom kartu > sudejus. kituose miestuose taip pat elektrini VT galima vystyti. > > On 2017.11.20 14:31, amenox wrote: >> O VT su zyzeliu ir benzu ania? >> >> "CodeC" wrote in message news:ouuhkr$lp7$1@trimpas.omnitel.net... >> >> siaip jau jeigu tik del racionalumo, ekologijos ir visuomenes geroves >> svaigti, tai daugiausia naudos butu is normaliai isvystyto VT. lai >> vazineja tie 'keli' dyzeliai ir benzai kaimuose, rajonuose, >> tolimuosiuose reisuose ir pan. nieko jie neissiurbs. nespes, kol koks >> didesnis meteoras pystels ir tuom atsakys is visus klausimus ilgam. o >> kolkas normalus VT butu pats geriausias variantas. tik kam tai rupi? >> >> On 2017.11.20 14:20, amenox wrote: >>> Čia viskas todėl kad Lietuvoj tų rozečių ant pirštų galima suskaičiuot. >>> Jei jų pradės atsirasti daugiau tai kaip ir tų programėlių nereikės >>> išvis. Antras dalykas aš netikiu kad ateity nepavyks sumažinti krovimo >>> laiko iki kelių minučių. Čia įvairių beje ir šiaip variantų jau gimdoma >>> kaipo keičiami akumai iškart, visokie indukciniai dalykai gatvėse ir >>> t.t. O ir šiaip turiu pasakyt kad pas jus optimizmas tiesiog trykšte >>> trykšta. :) Ta prasme siūlot su zyzeliu ir benzu iki gyvenimo galo >>> gyvent kol visą naftą išsiurbsim su dujom? >>> >>> "Invertuota panda" wrote in message >>> news:ouucof$hdm$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 11/20/17 09:26, Nerijus wrote: >>> >>>>> Kaune jau "užsipilt" galima, nebėda. Jei ateity daugiau rozečių >>>>> pristatys išvis problemos nebus, o gal jau ir daba nėra nžn. >>>> >>>> Tik reikia tureti "programele", uzhsisakyti laika ish anksto, ir kraus >>>> te kelias valandas. >>>> Teko cia kalbeti su zhmonem, kurie daro softa tiem dalykams. >>>> Ai, be to, aifonas bus palaikomas "ateity" (gal jau palaikomas, bet is >>>> pradziu buvo android only), o mikrosoftas ruko. >>> >>> >>> Mikrosofto jei ka jau oficialiai neber, lavonai rukyt negali :) >>> >>> >>>> Tiesiai privazheves prie tos kolnkes - tikrai nepasikrausi. >>> >>> Jo, tai dar viena neisspresta problema. Toks biznis bus priverstas >>> numirt, nes vartotojo patirtis "biski uzpisa". Gaunasi kad ne masina >>> tarnauja tau, o tu masinai. >>> >>> Ir dar salia turi kita paciu savo sukurta problema: bent keletas >>> skirtingu stekeriu variantu. >> >