tai po naftos pabaigos gales ant priekabos gazogeneratoriu valkiotis ir buratinais kurent. jokia naftos krize nebaisi. sustainable. -- t. "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:ouuh9n$le9$1@trimpas.omnitel.net... > Čia viskas todėl kad Lietuvoj tų rozečių ant pirštų galima suskaičiuot. > Jei jų pradės atsirasti daugiau tai kaip ir tų programėlių nereikės išvis. > Antras dalykas aš netikiu kad ateity nepavyks sumažinti krovimo laiko iki > kelių minučių. Čia įvairių beje ir šiaip variantų jau gimdoma kaipo > keičiami akumai iškart, visokie indukciniai dalykai gatvėse ir t.t. O ir > šiaip turiu pasakyt kad pas jus optimizmas tiesiog trykšte trykšta. :) Ta > prasme siūlot su zyzeliu ir benzu iki gyvenimo galo gyvent kol visą naftą > išsiurbsim su dujom? > > "Invertuota panda" wrote in message > news:ouucof$hdm$1@trimpas.omnitel.net... > > On 11/20/17 09:26, Nerijus wrote: > >>> Kaune jau "užsipilt" galima, nebėda. Jei ateity daugiau rozečių >>> pristatys išvis problemos nebus, o gal jau ir daba nėra nžn. >> >> Tik reikia tureti "programele", uzhsisakyti laika ish anksto, ir kraus >> te kelias valandas. >> Teko cia kalbeti su zhmonem, kurie daro softa tiem dalykams. >> Ai, be to, aifonas bus palaikomas "ateity" (gal jau palaikomas, bet is >> pradziu buvo android only), o mikrosoftas ruko. > > > Mikrosofto jei ka jau oficialiai neber, lavonai rukyt negali :) > > >> Tiesiai privazheves prie tos kolnkes - tikrai nepasikrausi. > > Jo, tai dar viena neisspresta problema. Toks biznis bus priverstas > numirt, nes vartotojo patirtis "biski uzpisa". Gaunasi kad ne masina > tarnauja tau, o tu masinai. > > Ir dar salia turi kita paciu savo sukurta problema: bent keletas > skirtingu stekeriu variantu.