Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Sail
Data: 2013-09-04 14:07:34
Va va va, pataikei į centrą. Kadangi daug kas sako plazma liux, ir maniškė
kaip ir fain, baisu paimti tą LCD ir paskiau dešimtmetį keiktis.
Kitą vertus, nu šūdinas vaizdas plazmos parduotuvėj, ir ant SD lyginu abu.
Nekyla ranka imt prasčiausiai rodančio.
Savo seną plazmą atsinešiau namo, pastačiau picture-soft, colors warm,
nusistačiau kontrastą ir šviesumą ir viskas. Taip ir žiūriu iki šiol
patenkintas.

Vat taip ir neturiu atsakymo, ką daryt.