Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Sail
Data: 2013-09-04 15:14:32
Šiaip geri klausimai, atsakyt ir negaliu. Ypač dėl dienos šviesos lempų, gal
tikrai pjaunasi su Tv kadrų dažniu. Kažkada, kai pirkau plazmą, pagrindinė
baimė ir  buvo ar nemirgės. Bet ne, namie to kaip ir nepastebiu.

Dėl testo tai tiesiog ateinu į parduotuvę, rodo tele3. Singnalas žinoma
pespaustas ir sucks visais atžvilgiais, bet kažkaip atkreipi dėmesį i viena
ar kelis kažkiek mirgančius ir šiaip poblausiai rodančius TV, ir dar su
matoma ekrano fizine struktūra. Plazma... Kokie modeliai nepasakysiu, nedaug
jų būna pasirinkime. Tiksliau va einu ledų nusipirksiu ir tuo pačiu
pažiūrėsiu tiksliau, kokie modeliai.

Kitoj parduotuvėj efektas tas pats.

Čia gi tvirtina, ir ne vienas, kad plazma geriau rodo už LCD. Reiškia turi
būt tame teisybės. Va ir ieškau, kame šaknys, jei parduotuvėj atrodo kitaip.
Gal defaultiniam mieste yra kur parduotuvė, kurioj turėtų laiko ir noro
parodyti, ką plazma gali realiai?