Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Bronco
Data: 2013-09-10 16:07:22
On 2013-09-10 09:53, Icetom wrote:
> Bet vis tiek, kame priežastis? Iš mano patirties  du ST50 - 42 ir 50,
> mano 50VT30. Visi šie tylus, prie baltos scenos, zirzimas tik žemo tono
> ir jau turi būti priėjęs prie pat. T.y. nelabai patikėsiu, kad kas
> išgirs dienos metu prie foninio aplinkos triukšmo. Su savo 42S20,
> bandytu 50GT60 atvirkštinė situacija - net nerodant baltą sceną, abu
> sąlyginai garsiai zirzia. Ir tas zirzimas bus toks "aukštesnio" dažnio
> ir jau akivaizdžiai girdimas prie foninio aplinkos triukšmo.

O kur nors forumuose šitos problemos nenagrinėja? Nes aš jei
neskaityčiau šito grupso, tai apie "zirzimo" problemą ir nebūčiau
girdėjęs. Maniškis 50V10 neskleidžia jokių pašalinių garsų. Dar kelis
Panasonikus ir Pionierius turi mano draugai ir pažįstami, tai irgi
niekas nesiskundė dėl zirzimo. Gal čia atskirų egzempliorių bėda?