Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-06 18:03:19
Nu va matai, dabar jau viskas aisku, man ir buvo smalsu kaip cia taip
iseina, kad plazma gali rodyt taip ryskiai kaip LCD (toki supratima
apturejau is sito groupso), bet neparodo to parduotuvej - reiskias visgi LCD
galimybiu nepasivijo, bet jau patapo naudotinos namie ne tik prieblandoj.
Dekui uz info.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/