Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-05 11:48:37
"Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message
news:l09g5v$ab1$1@trimpas.omnitel.net...

> Šiaip jau out of the box pirmą kartą įjungus duoda pasirinkti. O ką jau
> pasirenka tas pirmą kartą TV įjungęs, gamintojas negali sukontroliuoti :)
>
> Šiaip jau shop mode šlykščiai rodo ir vieni ir kiti.

Nu absoliuciai daugumai graziau (butent graziau, o ne teisingiau)
parduotuvese rodo LCD. Ir kadangi tai daugiau tendencija, o ne 50/50
nuomone, tai prielaida galima daryt, kad visgi su plazma nera taip viskas
grazu ir gerai.

> p.s. pažįstu pardavėją didelėj parduotuvėj, kuris man paatviravo, kad tam
> tikras gamintojas nelabai oficialiai susitaręs, kad jie pardavėjas gaus
> šiokius tokius komisinius nuo to gamintojo parduotos technikos. Spėk kokio
> gamintojo telikai ten geriausiai pas juos rodo ir kuriuos jie "bešališkai"
> rekomenduoja ;)

Nu kadangi tas gamintojas (speju), gamina ir plazmas, tai jo plazmos turetu
irgi graziau uz kitu gamintoju LCD ir plazmas rodyt, bet tikriausiai taip
nera?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/