Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-09-06 15:46:36
2013-09-06 15:36, Caponi rašė:
> Nu gal as ir klystu, bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno
> pareiskusio, kad "byvau vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai
> plazmos ten rode, bekit visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas"

O buvo nоrs vienas, pasakęs, kad "byvau vakar xxx prekybcentry ir nu
pzdc kaip graziai LCD ten rode, bekit visi paziuret, iskart suprasit,
kad plazminiai sudas"?

Jei HD paleistas, tai normaliai rodo tiek LCD, tiek plazminiai. Jei
kokia nors DVB-T paleista, tai ir vieni ir kiti baisiai rodo.

Plazminių visas grožis atsiskleidžia kai jos žiūrimo
prieblandoje/tamsoje, o tokių sąlygų prekybos centruose nėra. Bet
sakyti, kad prekybcentriuose visi LCD rodo geriau už bile kurią plazmą
yra ложь, пиздеж и провокация.