Tema: Re: Pavarykit dar sra?iaus apie plazmas plz
Autorius: dzonis
Data: 2013-09-05 09:59:58
Na niuansu yra ivairiu ir nuo veiklos priklauso. Atsidaro ,kokia nors nauja
kontorele, klientu nera, konkurentu su idirbiu aplinkui pilna,nu tai reik
kazkaip ilisti atmusti.
Is pradziu padempinguoja kainas ir bando ilisti kur gali su tikslu veliau
atsigriebti, stebuklu nera. Na ir prasideda ,as pasiulau dirbti savo esamam
tiekejui su 1 ar 2 procentu marza ,nes va
tiek siulo konkurentas, jis dantis sukandes sutinka,kad neprarasti kliento
,nieko neuzdirba kaip ir tas naujas. Visi rinkoje nusimusa kainas ir sedi
sh. privalge, niekas nieko is nieko neperka,nera
pinigu.

"Jonas Vingis"  wrote in message news:l09826$37r$1@trimpas.omnitel.net...

2013-09-05 09:07, Icetom rašė:

> Šiaip teisingas patarimas. Galima suprasti tokias įmones.

Tai padėk ir man juos suprasti. Nes aš visiškai nesuprantu kodėl jie
nenori man daikto parduoti, o siunčia tą daiktą nusipirkti pas konkurentus.