Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Icetom
Data: 2013-09-10 10:53:38
> Ant baltos spalvos plazminis pradeda siurbt daugiau elektros ir maitblokis
> "užgroja" serenadas :)

Bet vis tiek, kame priežastis? Iš mano patirties  du ST50 - 42 ir 50, mano
50VT30. Visi šie tylus, prie baltos scenos, zirzimas tik žemo tono ir jau
turi būti priėjęs prie pat. T.y. nelabai patikėsiu, kad kas išgirs dienos
metu prie foninio aplinkos triukšmo. Su savo 42S20, bandytu 50GT60
atvirkštinė situacija - net nerodant baltą sceną, abu sąlyginai garsiai
zirzia. Ir tas zirzimas bus toks "aukštesnio" dažnio ir jau akivaizdžiai
girdimas prie foninio aplinkos triukšmo.