Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-06 14:38:02
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:l0c5vu$vel$1@trimpas.omnitel.net...

> Į tavo kvailus blevyzgojimus daugiau nebeatsakinėsiu. Tu paklausei kaip
> būna išstatomi TV norint prastumti vieno ar kito brando, aš tau atsakiau.

As nieko net nebandziau klaust apie brandus (kaip ta sistema veikia as ir
pats puikiai zinau :-)). Mano klausimas buvo, kodel visos plazmos
parduotuviu lentynose rodo prasciau uz visus LCD (tame tarpe ir sito
blevyzginio threado tema yra butent apie technologijas, o ne konkrecius
brandus), arba net tiksliau, kodel plazmos neturi (ar gamintojas nepadaro
out-of-the-box) normalaus parduotuvinio demo rezimo, idant patrauktu
neapsisprendusiu pirkeju demesi.
O jei pats atsakei apie tai, ka norejai atsakyt, o ne apie ka buvo
klausiama, tai problemos ne mano, esi visiskai laisvas elgtis kaip tinkamas
ir nesi niekam isipareigojes :-)
Nors velgi, atsakymas ne i klausima sitam groupse yra labai aiski
tendencija, ypac paskutiniu metu budinga kukuciui (tiesa, berods vakar jis
po tradicinio plazmos pasiulymo i klausima apie LCD konkretu modeli pro
sukastus dantis iskose ir viena aukstesnes klases LCD modeli - PROGRESAS!!!
;-))

>  Dabar kažkodėl pokalbis persimetė apie pasaulinius ekranų pardavimus.

Apie savo klausimo esme parasiau pora eiluciu auksciau, pasauliniai
pardavimai uzkabinti buvo del to, kad matyt ta pati tendencija yra ant viso
svieto, o ne tik vietiniu korumpuotu prekybcentriu pardaveju beda.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/