Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-06 22:35:14
Pirmas dalykas Škoda ar Opelis nekainuoja brangiau už BMW. Su šiuo
palyginimu prašovei pro šalį.

"dzonis"  wrote in message news:l0daah$v3t$1@trimpas.omnitel.net...

Man tai is tikro jau sunku suvokti zmoniu mastysena ,kurie perka daigtus ne
pagal tai kaip gerai ar kokybiskai  jie atlieka pagrindine
savo paskirti,bet kazkokia siaip marketingo,o po to bandos  suformuota
xujnia atsiprasant, jau ir patys ledoidai (pavartosiu kaip sinonima
plazmoidams) sioje diskusijoje pripazino,
kad plazma rodo geriau. Tai atsiprasau gerbiamieji ,duona irgi renkates ne
skania,o ta kuri lengviau pjaunasi ir telpa I saldytuva,o alu,kad ir
parugusi,rugstu su akcija ,nes visi toki perka
ir del to jis geriausias ? Torta parduotuveje irgi perkate ryskiausiai
nudazyta, nepriklausomai nuo jo skonio ? Koks nors M BMW ar AMG MG irgi
gaidys,nes ju mazai gatvese, o va skodu ir
opeliu dafiga ?

"Mr.Green"  wrote in message news:l0d8qv$tu6$1@trimpas.omnitel.net...

Kas čia juokingo? Užduodu klausimus, į kuriuos plazmų mylėtojai negali
atsakyti.
Juk televizorius renkasi konkretūs žmonės, tai dabar ir klausimas - kodėl
jie nesirenka plazmų?

"dzonis"  wrote in message news:l0d8fl$tju$1@trimpas.omnitel.net...

Bent ant kiek tu juokingas- tai sunku nupasakoti, butum afigenas personazas
kokiam nors serialui.
Paziurek kada sita filma,kad ir per lcd

http://www.imdb.com/title/tt0427152/

"Mr.Green"  wrote in message news:l0d5jl$r99$1@trimpas.omnitel.net...

Tai vat dabar man paaiškink, kodėl jų neperka? Kodėl Pionier nutraukė plazmų
gamybą?

On 2013-09-06 16:29, Mr.Green wrote:
> Minia žiūrėti žiūrėjo sustoję, bet kad pirkti, tai ne, nepirko. Va
> tamstai ir blind test.

Ir ką?