Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-06 15:36:06
"Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message
news:l0cgha$ahq$1@trimpas.omnitel.net...

> O kodėl tu teigi šitą dalyką kaip aksiomą? Nerodo jos parduotuvių prasčiau
> nei LCD.

Nu gal as ir klystu, bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno
pareiskusio, kad "byvau vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai
plazmos ten rode, bekit visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas"

> Turi normalius demo režimus.

Xujovi tada tie demo rezimai, jei akies nepatraukia...
Zinai, cia kaip tam anekdote gaunasi - "-Mergina, a, mergina, tu papus
turi? -Turiu! - Tai kodel nenesioji?" :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/