Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-09-04 17:09:14
Manau, kad tamsta uždavėt labai taiklų klausimą. O gal net esminį, vertinant
tv vaizdo kokybę.
Prisipažinsiu, tv pas mane plazminis. ir jau antras toks. stebint
diskusijas, gilinantis į tv pasirinkimo klausimus, kai tai buvo aktualu
(2012 pabaiga), sau susidariau tokias išvadas:
1. Plazmą greičiausiai rinksis labiau išprusęs, besigilinantis į niuansus
vartotojas, kuriam nesvetima paieškoti info internete, pasiklausti forumuose
ir pan. Nes be to, jei rinktis tik žiūrint į vaizdą parduotuvėj, tai lcd
tikrai pirmas įspūdis geresnis.
2. Plasmą greičiausiai rinksis žmogus, kuriam svarbiau natūralesnis, ne tai
rėkiantis, šviečiantis aš pagražintas vaizdas. Teko matyti kelis lcd pas
draugus, gimines, tai pirmas įspūdis visada - oho, kietai rodo, spalvota,
ryšku. Bet po kelių minučiu supranti, kad tai nenatūralu, negražu ir net
vargina.
3. Paėmus kažkokią pinigų sumą (pvz.3000Lt ar 5000Lt) ir palyginus LCD vs
plazma gaunasi, kad už plazmos kainą geresnio lcd nenupirksi. Ir
atvirkščiai, išsirinkus vieną ar kitą man patinkantį lcd, visada jam buvo
pigesnė plazmos alternatyva (arba didesnis plazminis už tą pačią kainą)

Aišku, tai tik asmeninė nuomonė ir nebūtina priimti kaip visuotinės tiesos
:)