Blet, prie ko cia Samsungas nx, kuris ir pats, tarp kitko, plazmas daro? -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "amenox" <amenox@gmail.com> wrote in message news:l0cnno$hl1$1@trimpas.omnitel.net... > Taigi jau išsisaiškinom, Samsungas didesnį atkatą duoda. :) > > "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message > news:l0cnfp$hdk$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu va, viskas grazu. Tik visgi klausimas ne visai apie tai - as >> nesigincyju, kad sureguliuot telika galima, kad galima jam sukurt >> tinkamas aplinkos salygas (kas ir buvo tavo papasakotu atveju +/- >> padaryta) ir kad plazma, jei kaip vienintelis vertinimo kriterijus >> paliekama vaizdo kokybe (kas realybej absoliucia dauguma atveju tera >> vienas is daugelio ir dazniausiai net ne paciu pagrindiniu kriteriju, nes >> pirkejus tenkina vos ne bet kuriuo siuolaikinio nekalibruoto teliko, >> foniniu rezimu rodancio kalbancias ir dainuojancias galvas, kokybe), >> dauguma atveju tures pranasuma (tu ir pats ne karta sakei, kad kaip namu >> kino komponentas plazma yra vienareiksmiskai zjbs, o kitais atvejais >> klausimas svarstytinas, su kuo as is esmes visiskai sutinku). >> Klausimas tame, kodel plazminiai, palyginus pigus ir i masini vartojima >> orientuoti telikai, kuriu didzioji mase stovi (ir, speju, ten daugiausiai >> ju ir parduodama, o ne per visokius Saulius ar Mindau (su visa pagarba >> jiems) snekant pasauliniu mastu) dideliuose prekybcentriuose be jokiu >> ypatingu salygu ir sureguliavimu, neturi is gamyklos nustatytu "ryskiu" >> demo profiliu, kurie patrauktu pirkeju demesi, skirtingai nuo LCD. Juk >> jei plazmos xujarintu taip pat ryskiai ir sultingai lentynose, tai jas >> pasirinktu gerokai daugiau pirkeju, kurie pasikliauja tik savo asmeniniu >> pirmu ispudziu (kuo ryskiau ir kontrastingiau, tuo geriau), jie patrauktu >> demesi tu, kurie pradeda rinktis telika ir pirma karta ateina prie >> lentynu bendro ispudzio susidarymui, kuri paskui "apvirskina" ir galutini >> sprendima priima pasidomeje giliau, kad ir internete ir galiausiai >> neatgrasytu plazmu fanu, kurie zinotu, kad cia tik demo rezimas paleistas >> ir namie jie gales persijungt i "naturalesni" rezima. Taigi, WTF, >> gamintojai nenori padidint pardavimu? Juk siuolaikiniu plazmu >> (sprendziant is Icetomo ir Kukucio pasisakymu) galimybes rodyt pakankamai >> ryskiai prisivijo LCD'skes. tai kodel jos nerodo taip parduotuvese? >> >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message >> news:l0clg4$flk$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2013-09-06 14:36, Caponi wrote: >>> bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno pareiskusio, kad "byvau >>> vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai plazmos ten rode, bekit >>> visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas" >> >> Todėl, jog labai retame prekybos centre yra specialiai tam įrengtos >> salės ar bent kampas teisingai TV peržiūrai. Todėl padefaultu, kai >> kalbam "prekybcentris", turime omenyje "monstrišką parduotuvę su visai >> nepritaikytomis sąlygomis vertinti telikus". Aš asmeniškai buvau (ir ne >> kartą) vidutinio dydžio prekybos centruose, kuriuose yra sąlygos viską >> įvertinti plius minus teisingai ir ten puikiausiai matydavosi who is >> who. Pvz. FNAC, esantis rue Neuve Briuselyje, prieš kelis metus net ir >> greta esančiame Mediamarkt'e buvo sąlygos spol, bent jau tame kampe, kur >> stovėdavo high end telikai, šviesos būdavo prigesintos ir normalūs >> vaizdo šaltiniai sujungti. Kaip dabar yra, nežinau, Brx Mediamarkte >> seniai buvau. >> >> Galiu tau kaip pavyzdį papasakoti tikrą istoriją, kurią pats mačiau tame >> Mediamarkte 2009 ar 2010 metais. Kaskart ten lankydamasis turėjau įproti >> aplankyti ir telikų stendus, todėl užsukau ir tą kartą. Visi high end >> telikai būdavo pačiame didžiulės prekybos salės tolimajame dešiniajame >> kampe. Ten vienu metu veikdavo kokie 15-20 telikų, kurių kainos nuo >> ~2000 iki 10 000 EUR ar net dar daugiau, t.y. visa kas būdavo geriausio. >> Lietuvoje tokio vaizdo tikrai niekur nerasi, nes ne ta rinka, kur >> prekybos centrai gali sau leisti tokius telikus išstatyti >> pačiupinėjimui. Taigi. Ten buvo ir 50" Kuro, 5090 berods modelis ir keli >> super brangūs nerealaus dydžio (60" ar net didesni) LCD nuo Sony, >> Samsung, Philips, Sharp, Loewe ir pan., kurių kainos labiau priminė >> automobilių kainas, nei televizorių. Į tą kampelį paspoksoti pastoviai >> sustodavo 2-3 žmonės. >> >> Tai va, vaikštau aš kiek atokiau, žiūrinėju pigesnius telikus ir užmetęs >> akį į tą kampą, pamatau gana įdomų vaizdelį :) Sąlygos visiems telikams >> vienodos, apšvietimas prigesintas (nėra tamsu, bet skaityti laikraštį >> jau būtų nemalonu prie tokio apšvietimo) ir paleistas kažkokio šviežio >> populiaraus filmo blu-ray per visus telikus. Profiliai, akivaizdu, irgi >> sujungti teisingai, nes ypatingai rėkiančių spalvų nemačiau nei viename >> telike. Kadangi buvo paleistas įdomus ir visai naujas filmas, ten ėmė >> rinktis daugiau žmonių, tuo metu stovėjo 6-7 žmonių grupelė. >> >> Dabar įdomiausioji dalis - įsivaizduokite prabangių telikų sieną, kurie >> rodo tą patį filmą ir jus susidomite ne pačiu teliku, o filmu. Į katrą >> žiūrėsite? :) Brangiausią? Didžiausią? Pagalvoję, jūs ką nors atsakysite >> "protingo", bet visa tai neturi jokios reikšmės, nes tiems žmonėms >> tokios užduoties niekas nestatė, jie tiesiog nesąmoningai visi >> susispietė aplink vieną ekraną ir į jį žiūrėjo :) Puikus blind testas >> gavosi :) Aš žinojau į kurį jie žiūri, bet paskui dar priėjau patikrint. >> Ir žiūrėjo jie tikrai ne į patį didžiausią ir brangiausią LCD, kuris >> stovėjo greta. Visi žiūrėjo į Pioneer Kuro! Su sąlyga, jog šalia jo ir >> aplinkui buvo gerokai didesni LCD, kurie kainavo 5x brangiau, šis >> ekspromtu įvykęs "eksperimentas" duoda nemažai medžiagos apmąstymams. Be >> to, ten viskas akivaizdžiai matėsi, tiesiog žmonės susispietė aplink >> geriausiai rodantį teliką, o jo markę ir technologiją gal pasižiūrėjo >> vėliau, nes ėjo artyn tik dėl filmo, o ne dėl teliko. >> >>