Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Icetom
Data: 2013-09-04 19:13:05
> Jei su vaizdo standartu viskas būtų gerai niekada net nekiltų šitų fleimų

1. Žmogus iš gatvės greičiausiai ir nežinos, kad egzistuoja atitinkamas
vaizdo standartas. 2. Gamintojai užsiima nesąmonėmis - bando išsiskirti iš
konkurentų kuo "gražesniu" vaizdu, kas visiškai nereikalinga. Įsijunks TV, o
ten bus nustatytas pagal nutylėjimą "Normalus" ar "natūralus"- viskas, diena
prie tokio teliko ir smegenys tai užfiksuos kaip "etaloną".

> Beje dėl spalvų, tarkim koks Avataras kuris praktiškai visas sugeneruotas
> su kompu, kaip nusakyt kokios spalvos ten turi būti natūralesnės? O gal
> kaip tik jį reikia žiūrėti kad būtų wow efektas? Atvirkščiai kokią
> dokumentiką ar sporto varžybas geriau matyt naturalesnėm spalvom, nors
> imho tos spalvos labai indvidualu.

Rec.709 naudojamas vaizdo kamerose filmuojant sporto varžybas, dokumentiką
ir pan. HD raiškoje. BT.709 atsako už filmuoto HD turinio perteikimą mums
galutiniams vartotojams retransliavimo metu ir HD filmų įrašuose. T.y.
standartas tam ir reikalingas, kad vaizdas praėjęs visą vaizdo apdorojimo ir
perdavimo grandį išliktų toks pat. Prisilaikant standarto nebereikia sau
sukti galvos, ar mano televizorius rodo taip kaip turi būti, ar vis tik
matau iškreiptą vaizdą.

> arba masiškai sugadintą regėjimą.

Nėra jokio sugadinto regėjimo, tėra vaizdas užfiksuotas smegenų kaip
"etalonas".

> Arba vėl filosofiškai pastatyti klausimą - gal mes apie kažkokius
> skirtingus standartus kalbame? :)

Čia ne apie garsą kalbame, tad nematau ką filosofuoti vaizdo srityje, kai
viskas aiškiai standartizuota.