Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Bronco
Data: 2013-09-04 16:58:57
On 2013-09-04 13:37, Sail wrote:
> Va ir galvoju, ar jau laikas pas galvos daktara, ar gal tikrai LCD jau taip
> gerai rodo.

Gali nepergyventi, parduotuvėse tikrai nieko neįvertinsi teisingai, kaip
jau minėta ne kartą, jose sąlygos labiau nepalankios plazmoms, o ne LCD,
todėl taip ir atrodo. Aš pvz. parduotuvėje nemačiau nei vieno teliko,
rodančio geriau nei mano Pan 50V10 :) Bet aš suprantu kodėl taip yra ir
tikrai nepradedu įtarinėti, jog viskas iš kartos į kartą pas plazmas tik
blogėja.

Buvo momentas ~2009 metus, kai toks teiginys buvo arti teisybės. Tai
atsitiko po to, kai Pioneer nustojo gamint Kuro. Aš pvz. ant jo ir
užsiroviau. Norėjau Kuro, bet pavėlavau nusipirkt ir jie išnyko, teko
imt naujesnį 50V10. O jei tų laikų forumus paskaitytum, tai toli gražu
nėra aišku, ar tikrai naujesnis topinis 50V10 yra geresnis už paskutinį
Kuro.