Taigi jau išsisaiškinom, Samsungas didesnį atkatą duoda. :) "Caponi" <caponi@centras.lt> wrote in message news:l0cnfp$hdk$1@trimpas.omnitel.net... > Nu va, viskas grazu. Tik visgi klausimas ne visai apie tai - as > nesigincyju, kad sureguliuot telika galima, kad galima jam sukurt tinkamas > aplinkos salygas (kas ir buvo tavo papasakotu atveju +/- padaryta) ir kad > plazma, jei kaip vienintelis vertinimo kriterijus paliekama vaizdo kokybe > (kas realybej absoliucia dauguma atveju tera vienas is daugelio ir > dazniausiai net ne paciu pagrindiniu kriteriju, nes pirkejus tenkina vos > ne bet kuriuo siuolaikinio nekalibruoto teliko, foniniu rezimu rodancio > kalbancias ir dainuojancias galvas, kokybe), dauguma atveju tures > pranasuma (tu ir pats ne karta sakei, kad kaip namu kino komponentas > plazma yra vienareiksmiskai zjbs, o kitais atvejais klausimas > svarstytinas, su kuo as is esmes visiskai sutinku). > Klausimas tame, kodel plazminiai, palyginus pigus ir i masini vartojima > orientuoti telikai, kuriu didzioji mase stovi (ir, speju, ten daugiausiai > ju ir parduodama, o ne per visokius Saulius ar Mindau (su visa pagarba > jiems) snekant pasauliniu mastu) dideliuose prekybcentriuose be jokiu > ypatingu salygu ir sureguliavimu, neturi is gamyklos nustatytu "ryskiu" > demo profiliu, kurie patrauktu pirkeju demesi, skirtingai nuo LCD. Juk jei > plazmos xujarintu taip pat ryskiai ir sultingai lentynose, tai jas > pasirinktu gerokai daugiau pirkeju, kurie pasikliauja tik savo asmeniniu > pirmu ispudziu (kuo ryskiau ir kontrastingiau, tuo geriau), jie patrauktu > demesi tu, kurie pradeda rinktis telika ir pirma karta ateina prie lentynu > bendro ispudzio susidarymui, kuri paskui "apvirskina" ir galutini > sprendima priima pasidomeje giliau, kad ir internete ir galiausiai > neatgrasytu plazmu fanu, kurie zinotu, kad cia tik demo rezimas paleistas > ir namie jie gales persijungt i "naturalesni" rezima. Taigi, WTF, > gamintojai nenori padidint pardavimu? Juk siuolaikiniu plazmu (sprendziant > is Icetomo ir Kukucio pasisakymu) galimybes rodyt pakankamai ryskiai > prisivijo LCD'skes. tai kodel jos nerodo taip parduotuvese? > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message > news:l0clg4$flk$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013-09-06 14:36, Caponi wrote: >> bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno pareiskusio, kad "byvau >> vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai plazmos ten rode, bekit >> visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas" > > Todėl, jog labai retame prekybos centre yra specialiai tam įrengtos > salės ar bent kampas teisingai TV peržiūrai. Todėl padefaultu, kai > kalbam "prekybcentris", turime omenyje "monstrišką parduotuvę su visai > nepritaikytomis sąlygomis vertinti telikus". Aš asmeniškai buvau (ir ne > kartą) vidutinio dydžio prekybos centruose, kuriuose yra sąlygos viską > įvertinti plius minus teisingai ir ten puikiausiai matydavosi who is > who. Pvz. FNAC, esantis rue Neuve Briuselyje, prieš kelis metus net ir > greta esančiame Mediamarkt'e buvo sąlygos spol, bent jau tame kampe, kur > stovėdavo high end telikai, šviesos būdavo prigesintos ir normalūs > vaizdo šaltiniai sujungti. Kaip dabar yra, nežinau, Brx Mediamarkte > seniai buvau. > > Galiu tau kaip pavyzdį papasakoti tikrą istoriją, kurią pats mačiau tame > Mediamarkte 2009 ar 2010 metais. Kaskart ten lankydamasis turėjau įproti > aplankyti ir telikų stendus, todėl užsukau ir tą kartą. Visi high end > telikai būdavo pačiame didžiulės prekybos salės tolimajame dešiniajame > kampe. Ten vienu metu veikdavo kokie 15-20 telikų, kurių kainos nuo > ~2000 iki 10 000 EUR ar net dar daugiau, t.y. visa kas būdavo geriausio. > Lietuvoje tokio vaizdo tikrai niekur nerasi, nes ne ta rinka, kur > prekybos centrai gali sau leisti tokius telikus išstatyti > pačiupinėjimui. Taigi. Ten buvo ir 50" Kuro, 5090 berods modelis ir keli > super brangūs nerealaus dydžio (60" ar net didesni) LCD nuo Sony, > Samsung, Philips, Sharp, Loewe ir pan., kurių kainos labiau priminė > automobilių kainas, nei televizorių. Į tą kampelį paspoksoti pastoviai > sustodavo 2-3 žmonės. > > Tai va, vaikštau aš kiek atokiau, žiūrinėju pigesnius telikus ir užmetęs > akį į tą kampą, pamatau gana įdomų vaizdelį :) Sąlygos visiems telikams > vienodos, apšvietimas prigesintas (nėra tamsu, bet skaityti laikraštį > jau būtų nemalonu prie tokio apšvietimo) ir paleistas kažkokio šviežio > populiaraus filmo blu-ray per visus telikus. Profiliai, akivaizdu, irgi > sujungti teisingai, nes ypatingai rėkiančių spalvų nemačiau nei viename > telike. Kadangi buvo paleistas įdomus ir visai naujas filmas, ten ėmė > rinktis daugiau žmonių, tuo metu stovėjo 6-7 žmonių grupelė. > > Dabar įdomiausioji dalis - įsivaizduokite prabangių telikų sieną, kurie > rodo tą patį filmą ir jus susidomite ne pačiu teliku, o filmu. Į katrą > žiūrėsite? :) Brangiausią? Didžiausią? Pagalvoję, jūs ką nors atsakysite > "protingo", bet visa tai neturi jokios reikšmės, nes tiems žmonėms > tokios užduoties niekas nestatė, jie tiesiog nesąmoningai visi > susispietė aplink vieną ekraną ir į jį žiūrėjo :) Puikus blind testas > gavosi :) Aš žinojau į kurį jie žiūri, bet paskui dar priėjau patikrint. > Ir žiūrėjo jie tikrai ne į patį didžiausią ir brangiausią LCD, kuris > stovėjo greta. Visi žiūrėjo į Pioneer Kuro! Su sąlyga, jog šalia jo ir > aplinkui buvo gerokai didesni LCD, kurie kainavo 5x brangiau, šis > ekspromtu įvykęs "eksperimentas" duoda nemažai medžiagos apmąstymams. Be > to, ten viskas akivaizdžiai matėsi, tiesiog žmonės susispietė aplink > geriausiai rodantį teliką, o jo markę ir technologiją gal pasižiūrėjo > vėliau, nes ėjo artyn tik dėl filmo, o ne dėl teliko. > >