Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: amenox
Data: 2013-09-04 18:10:37

"Zydrunas" <zydrunas @ ? skp.lt> wrote in message
news:l07eua$8c3$1@trimpas.omnitel.net...
> Manau, kad tamsta uždavėt labai taiklų klausimą. O gal net esminį,
> vertinant tv vaizdo kokybę.
> Prisipažinsiu, tv pas mane plazminis. ir jau antras toks. stebint
> diskusijas, gilinantis į tv pasirinkimo klausimus, kai tai buvo aktualu
> (2012 pabaiga), sau susidariau tokias išvadas:
> 1. Plazmą greičiausiai rinksis labiau išprusęs, besigilinantis į niuansus
> vartotojas, kuriam nesvetima paieškoti info internete, pasiklausti
> forumuose ir pan. Nes be to, jei rinktis tik žiūrint į vaizdą parduotuvėj,
> tai lcd tikrai pirmas įspūdis geresnis.

Kas atsitinka kad tas įspūdis pasidaro kitoks? :) Pirkdami LCD kita pusė
elgiasi lygiai taip pat beje. O Internete ir forumuos priklausomai nuo fanų
gausos galima gauti radikaliai skirtingą nuomonę. ;)

> 2. Plasmą greičiausiai rinksis žmogus, kuriam svarbiau natūralesnis, ne
> tai rėkiantis, šviečiantis aš pagražintas vaizdas. Teko matyti kelis lcd
> pas draugus, gimines, tai pirmas įspūdis visada - oho, kietai rodo,
> spalvota, ryšku. Bet po kelių minučiu supranti, kad tai nenatūralu,
> negražu ir net vargina.

Viskas reguliuojasi, spalvas galima nuimt ir tą rėkiantį ryškumą taip pat.
Iš kitos pusės vėl pažiūrėkim kitą pusę kurie lankosi pas draugus ir taip
pat turį įspūdį apie plazmas pvz, fuuu kaip blankiai rodo, pas mane namie
geriau. ;) Beje dėl spalvų, tarkim koks Avataras kuris praktiškai visas
sugeneruotas su kompu, kaip nusakyt kokios spalvos ten turi būti
natūralesnės? O gal kaip tik jį reikia žiūrėti kad būtų wow efektas?
Atvirkščiai kokią dokumentiką ar sporto varžybas geriau matyt naturalesnėm
spalvom, nors imho tos spalvos labai indvidualu.

> 3. Paėmus kažkokią pinigų sumą (pvz.3000Lt ar 5000Lt) ir palyginus LCD vs
> plazma gaunasi, kad už plazmos kainą geresnio lcd nenupirksi. Ir
> atvirkščiai, išsirinkus vieną ar kitą man patinkantį lcd, visada jam buvo
> pigesnė plazmos alternatyva (arba didesnis plazminis už tą pačią kainą)

Va piniginis klausimas tai išvis keistas, LCD vidutiniškai yra brangesnis
malonumas nei plazma ir kažkaip gaunasi keista kad brangesnis daiktas turi
būti blogesnis. Na taip, yra įvairios klasės, biudžetiniai, premium ir t.t.
bet visvien.

> Aišku, tai tik asmeninė nuomonė ir nebūtina priimti kaip visuotinės tiesos
> :)

Tam ir diskutruojama. :)