Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Icetom
Data: 2013-09-04 15:53:43
> ir šiaip poblausiai rodančius TV, ir dar su matoma ekrano fizine
> struktūra.

O iš kokio atstumo žiūrėjote į tuos televizorius? Dėl blausumo - kaip
minėjau reikai tikrinti su kokiu profiliu. Pvz. TX-P50GT60E su "Normaliu"
profiliu rodys kur kas blausiau nei su "THX kinas" ar tuo labiau "THX diena"
vaizdo profiliu jei dar atmintis nepaveda.

>Čia gi tvirtina, ir ne vienas, kad plazma geriau rodo už LCD.

Vakare vienareikšmiškai, o dieną priklauso prie kiek intensyvaus ir iš kur
ateinančio šviesos šaltinio.

> Gal defaultiniam mieste yra kur parduotuvė, kurioj turėtų laiko ir noro
> parodyti, ką plazma gali realiai?

Vilniaus Akropolio Elektromarkte kampe būna sustatyti didieji gamintojų
modeliai. Paskutinį kartą kai buvau Stovėjo 80 ar 90F9000 (demo režime,
šalta temperatūra, viskas link melsvumo, klaidos interpoliuojant vaizdą, per
didelis detalumo (sharpness) nustatymas) ir 65ST50 su 65VT50 (abu su
pakeistais mastelio nustatymais ). O 60ZT60 iš vis kažkurioje apatinėje
lentynoje buvo įgrustas :). Tiesa jie ten kažką perdarinėjo TV skyriuje kai
tada buvau, gal todėl tokia "netvarka".