Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-09-05 11:42:39
2013-09-05 11:37, Caponi rašė:
> Nesunku, bet klausimas buvo apie tai, kodel plazmose out-of-the-box
> nustatytas bbz koks profilis, kuris netinkamas nei ziurejimui namie, nei
> reprezentacijai lentynoj.

Šiaip jau out of the box pirmą kartą įjungus duoda pasirinkti. O ką jau
pasirenka tas pirmą kartą TV įjungęs, gamintojas negali sukontroliuoti :)

Šiaip jau shop mode šlykščiai rodo ir vieni ir kiti.

p.s. pažįstu pardavėją didelėj parduotuvėj, kuris man paatviravo, kad
tam tikras gamintojas nelabai oficialiai susitaręs, kad jie pardavėjas
gaus šiokius tokius komisinius nuo to gamintojo parduotos technikos.
Spėk kokio gamintojo telikai ten geriausiai pas juos rodo ir kuriuos jie
"bešališkai" rekomenduoja ;)