Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Caponi
Data: 2013-09-06 17:05:45
Nu va, viskas grazu. Tik visgi klausimas ne visai apie tai - as nesigincyju,
kad sureguliuot telika galima, kad galima jam sukurt tinkamas aplinkos
salygas (kas ir buvo tavo papasakotu atveju +/- padaryta) ir kad plazma, jei
kaip vienintelis vertinimo kriterijus paliekama vaizdo kokybe (kas realybej
absoliucia dauguma atveju tera vienas is daugelio ir dazniausiai net ne
paciu pagrindiniu kriteriju, nes pirkejus tenkina vos ne bet kuriuo
siuolaikinio nekalibruoto teliko, foniniu rezimu rodancio kalbancias ir
dainuojancias galvas, kokybe), dauguma atveju tures pranasuma (tu ir pats ne
karta sakei, kad kaip namu kino komponentas plazma yra vienareiksmiskai
zjbs, o kitais atvejais klausimas svarstytinas, su kuo as is esmes visiskai
sutinku).
Klausimas tame, kodel plazminiai, palyginus pigus ir i masini vartojima
orientuoti telikai, kuriu didzioji mase stovi (ir, speju, ten daugiausiai ju
ir parduodama, o ne per visokius Saulius ar Mindau (su visa pagarba jiems)
snekant pasauliniu mastu) dideliuose prekybcentriuose be jokiu ypatingu
salygu ir sureguliavimu, neturi is gamyklos nustatytu "ryskiu" demo
profiliu, kurie patrauktu pirkeju demesi, skirtingai nuo LCD. Juk jei
plazmos xujarintu taip pat ryskiai ir sultingai lentynose, tai jas
pasirinktu gerokai daugiau pirkeju, kurie pasikliauja tik savo asmeniniu
pirmu ispudziu (kuo ryskiau ir kontrastingiau, tuo geriau), jie patrauktu
demesi tu, kurie pradeda rinktis telika ir pirma karta ateina prie lentynu
bendro ispudzio susidarymui, kuri paskui "apvirskina" ir galutini sprendima
priima pasidomeje giliau, kad ir internete ir galiausiai neatgrasytu plazmu
fanu, kurie zinotu, kad cia tik demo rezimas paleistas ir namie jie gales
persijungt i "naturalesni" rezima. Taigi, WTF, gamintojai nenori padidint
pardavimu? Juk siuolaikiniu plazmu (sprendziant is Icetomo ir Kukucio
pasisakymu) galimybes rodyt pakankamai ryskiai prisivijo LCD'skes. tai kodel
jos nerodo taip parduotuvese?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

On 2013-09-06 14:36, Caponi wrote:
> bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno pareiskusio, kad "byvau
> vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai plazmos ten rode, bekit
> visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas"

Todėl, jog labai retame prekybos centre yra specialiai tam įrengtos
salės ar bent kampas teisingai TV peržiūrai. Todėl padefaultu, kai
kalbam "prekybcentris", turime omenyje "monstrišką parduotuvę su visai
nepritaikytomis sąlygomis vertinti telikus". Aš asmeniškai buvau (ir ne
kartą) vidutinio dydžio prekybos centruose, kuriuose yra sąlygos viską
įvertinti plius minus teisingai ir ten puikiausiai matydavosi who is
who. Pvz. FNAC, esantis rue Neuve Briuselyje, prieš kelis metus net ir
greta esančiame Mediamarkt'e buvo sąlygos spol, bent jau tame kampe, kur
stovėdavo high end telikai, šviesos būdavo prigesintos ir normalūs
vaizdo šaltiniai sujungti. Kaip dabar yra, nežinau, Brx Mediamarkte
seniai buvau.

Galiu tau kaip pavyzdį papasakoti tikrą istoriją, kurią pats mačiau tame
Mediamarkte 2009 ar 2010 metais. Kaskart ten lankydamasis turėjau įproti
aplankyti ir telikų stendus, todėl užsukau ir tą kartą. Visi high end
telikai būdavo pačiame didžiulės prekybos salės tolimajame dešiniajame
kampe. Ten vienu metu veikdavo kokie 15-20 telikų, kurių kainos nuo
~2000 iki 10 000 EUR ar net dar daugiau, t.y. visa kas būdavo geriausio.
Lietuvoje tokio vaizdo tikrai niekur nerasi, nes ne ta rinka, kur
prekybos centrai gali sau leisti tokius telikus išstatyti
pačiupinėjimui. Taigi. Ten buvo ir 50" Kuro, 5090 berods modelis ir keli
super brangūs nerealaus dydžio (60" ar net didesni) LCD nuo Sony,
Samsung, Philips, Sharp, Loewe ir pan., kurių kainos labiau priminė
automobilių kainas, nei televizorių. Į tą kampelį paspoksoti pastoviai
sustodavo 2-3 žmonės.

Tai va, vaikštau aš kiek atokiau, žiūrinėju pigesnius telikus ir užmetęs
akį į tą kampą, pamatau gana įdomų vaizdelį :) Sąlygos visiems telikams
vienodos, apšvietimas prigesintas (nėra tamsu, bet skaityti laikraštį
jau būtų nemalonu prie tokio apšvietimo) ir paleistas kažkokio šviežio
populiaraus filmo blu-ray per visus telikus. Profiliai, akivaizdu, irgi
sujungti teisingai, nes ypatingai rėkiančių spalvų nemačiau nei viename
telike. Kadangi buvo paleistas įdomus ir visai naujas filmas, ten ėmė
rinktis daugiau žmonių, tuo metu stovėjo 6-7 žmonių grupelė.

Dabar įdomiausioji dalis - įsivaizduokite prabangių telikų sieną, kurie
rodo tą patį filmą ir jus susidomite ne pačiu teliku, o filmu. Į katrą
žiūrėsite? :) Brangiausią? Didžiausią? Pagalvoję, jūs ką nors atsakysite
"protingo", bet visa tai neturi jokios reikšmės, nes tiems žmonėms
tokios užduoties niekas nestatė, jie tiesiog nesąmoningai visi
susispietė aplink vieną ekraną ir į jį žiūrėjo :) Puikus blind testas
gavosi :) Aš žinojau į kurį jie žiūri, bet paskui dar priėjau patikrint.
Ir žiūrėjo jie tikrai ne į patį didžiausią ir brangiausią LCD, kuris
stovėjo greta. Visi žiūrėjo į Pioneer Kuro! Su sąlyga, jog šalia jo ir
aplinkui buvo gerokai didesni LCD, kurie kainavo 5x brangiau, šis
ekspromtu įvykęs "eksperimentas" duoda nemažai medžiagos apmąstymams. Be
to, ten viskas akivaizdžiai matėsi, tiesiog žmonės susispietė aplink
geriausiai rodantį teliką, o jo markę ir technologiją gal pasižiūrėjo
vėliau, nes ėjo artyn tik dėl filmo, o ne dėl teliko.