Nu va, viskas grazu. Tik visgi klausimas ne visai apie tai - as nesigincyju, kad sureguliuot telika galima, kad galima jam sukurt tinkamas aplinkos salygas (kas ir buvo tavo papasakotu atveju +/- padaryta) ir kad plazma, jei kaip vienintelis vertinimo kriterijus paliekama vaizdo kokybe (kas realybej absoliucia dauguma atveju tera vienas is daugelio ir dazniausiai net ne paciu pagrindiniu kriteriju, nes pirkejus tenkina vos ne bet kuriuo siuolaikinio nekalibruoto teliko, foniniu rezimu rodancio kalbancias ir dainuojancias galvas, kokybe), dauguma atveju tures pranasuma (tu ir pats ne karta sakei, kad kaip namu kino komponentas plazma yra vienareiksmiskai zjbs, o kitais atvejais klausimas svarstytinas, su kuo as is esmes visiskai sutinku). Klausimas tame, kodel plazminiai, palyginus pigus ir i masini vartojima orientuoti telikai, kuriu didzioji mase stovi (ir, speju, ten daugiausiai ju ir parduodama, o ne per visokius Saulius ar Mindau (su visa pagarba jiems) snekant pasauliniu mastu) dideliuose prekybcentriuose be jokiu ypatingu salygu ir sureguliavimu, neturi is gamyklos nustatytu "ryskiu" demo profiliu, kurie patrauktu pirkeju demesi, skirtingai nuo LCD. Juk jei plazmos xujarintu taip pat ryskiai ir sultingai lentynose, tai jas pasirinktu gerokai daugiau pirkeju, kurie pasikliauja tik savo asmeniniu pirmu ispudziu (kuo ryskiau ir kontrastingiau, tuo geriau), jie patrauktu demesi tu, kurie pradeda rinktis telika ir pirma karta ateina prie lentynu bendro ispudzio susidarymui, kuri paskui "apvirskina" ir galutini sprendima priima pasidomeje giliau, kad ir internete ir galiausiai neatgrasytu plazmu fanu, kurie zinotu, kad cia tik demo rezimas paleistas ir namie jie gales persijungt i "naturalesni" rezima. Taigi, WTF, gamintojai nenori padidint pardavimu? Juk siuolaikiniu plazmu (sprendziant is Icetomo ir Kukucio pasisakymu) galimybes rodyt pakankamai ryskiai prisivijo LCD'skes. tai kodel jos nerodo taip parduotuvese? -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:l0clg4$flk$1@trimpas.omnitel.net... On 2013-09-06 14:36, Caponi wrote: > bet man rodos net sitam groupse nebuvo nei vieno pareiskusio, kad "byvau > vakar xxx prekybcentry ir nu pzdc kaip graziai plazmos ten rode, bekit > visi paziuret, iskart suprasit, kad LCD sudas" Todėl, jog labai retame prekybos centre yra specialiai tam įrengtos salės ar bent kampas teisingai TV peržiūrai. Todėl padefaultu, kai kalbam "prekybcentris", turime omenyje "monstrišką parduotuvę su visai nepritaikytomis sąlygomis vertinti telikus". Aš asmeniškai buvau (ir ne kartą) vidutinio dydžio prekybos centruose, kuriuose yra sąlygos viską įvertinti plius minus teisingai ir ten puikiausiai matydavosi who is who. Pvz. FNAC, esantis rue Neuve Briuselyje, prieš kelis metus net ir greta esančiame Mediamarkt'e buvo sąlygos spol, bent jau tame kampe, kur stovėdavo high end telikai, šviesos būdavo prigesintos ir normalūs vaizdo šaltiniai sujungti. Kaip dabar yra, nežinau, Brx Mediamarkte seniai buvau. Galiu tau kaip pavyzdį papasakoti tikrą istoriją, kurią pats mačiau tame Mediamarkte 2009 ar 2010 metais. Kaskart ten lankydamasis turėjau įproti aplankyti ir telikų stendus, todėl užsukau ir tą kartą. Visi high end telikai būdavo pačiame didžiulės prekybos salės tolimajame dešiniajame kampe. Ten vienu metu veikdavo kokie 15-20 telikų, kurių kainos nuo ~2000 iki 10 000 EUR ar net dar daugiau, t.y. visa kas būdavo geriausio. Lietuvoje tokio vaizdo tikrai niekur nerasi, nes ne ta rinka, kur prekybos centrai gali sau leisti tokius telikus išstatyti pačiupinėjimui. Taigi. Ten buvo ir 50" Kuro, 5090 berods modelis ir keli super brangūs nerealaus dydžio (60" ar net didesni) LCD nuo Sony, Samsung, Philips, Sharp, Loewe ir pan., kurių kainos labiau priminė automobilių kainas, nei televizorių. Į tą kampelį paspoksoti pastoviai sustodavo 2-3 žmonės. Tai va, vaikštau aš kiek atokiau, žiūrinėju pigesnius telikus ir užmetęs akį į tą kampą, pamatau gana įdomų vaizdelį :) Sąlygos visiems telikams vienodos, apšvietimas prigesintas (nėra tamsu, bet skaityti laikraštį jau būtų nemalonu prie tokio apšvietimo) ir paleistas kažkokio šviežio populiaraus filmo blu-ray per visus telikus. Profiliai, akivaizdu, irgi sujungti teisingai, nes ypatingai rėkiančių spalvų nemačiau nei viename telike. Kadangi buvo paleistas įdomus ir visai naujas filmas, ten ėmė rinktis daugiau žmonių, tuo metu stovėjo 6-7 žmonių grupelė. Dabar įdomiausioji dalis - įsivaizduokite prabangių telikų sieną, kurie rodo tą patį filmą ir jus susidomite ne pačiu teliku, o filmu. Į katrą žiūrėsite? :) Brangiausią? Didžiausią? Pagalvoję, jūs ką nors atsakysite "protingo", bet visa tai neturi jokios reikšmės, nes tiems žmonėms tokios užduoties niekas nestatė, jie tiesiog nesąmoningai visi susispietė aplink vieną ekraną ir į jį žiūrėjo :) Puikus blind testas gavosi :) Aš žinojau į kurį jie žiūri, bet paskui dar priėjau patikrint. Ir žiūrėjo jie tikrai ne į patį didžiausią ir brangiausią LCD, kuris stovėjo greta. Visi žiūrėjo į Pioneer Kuro! Su sąlyga, jog šalia jo ir aplinkui buvo gerokai didesni LCD, kurie kainavo 5x brangiau, šis ekspromtu įvykęs "eksperimentas" duoda nemažai medžiagos apmąstymams. Be to, ten viskas akivaizdžiai matėsi, tiesiog žmonės susispietė aplink geriausiai rodantį teliką, o jo markę ir technologiją gal pasižiūrėjo vėliau, nes ėjo artyn tik dėl filmo, o ne dėl teliko.