Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Bronco
Data: 2013-09-06 17:19:12
On 2013-09-06 16:05, Caponi wrote:
> neturi is gamyklos nustatytu "ryskiu" demo profiliu, kurie patrauktu
> pirkeju demesi

Tai turi ir plazmos, tik kad LCD ryškus profilis perspjaus plazmos
ryškų, tai dėk nedėjęs. Gautųsi kova su vėjo malūnais. Yra taip, jog tie
kas eina pirkti plazmos, kaip taisyklė, jau žino, jog nori tik plazmos
ir eina būtent jos. Net jei aš pats dirbčiau tokioje prekybos salėje
konsultantu, tai tikrai nepulčiau kažkam kažką įrodinėti ir demonstruoti
plazmos privalumus, tegul perka ką jie nori arba tai, ką man nurodė
parduotuvės valdžia ir už kokius pardavimus aš esu skatinamas labiausiai.