Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-04 19:47:47
Yra žmonės, nemėgstantys alaus, yra žmonės, nemėgstantys vyno. Man atrodo ir
jų ginčas būtų beprasmis, kas skaniau. Taip ir su plazma/LCD - žmogus perka
tokį daiktą, koks jam patinka.

"Caponi"  wrote in message news:l07nvp$dam$1@trimpas.omnitel.net...

Is principo viska teisingai sneki, bet tik yra vienas bet - kasdienai
telikas tera dezute, kurios pagrindine paskirtis dziuginti vartotoja. Jei
kazkas linkes ieskot siknoj smegenu ir vaikytis standartu, o tam geriau
tinka plazma - viskas OK, bet va absoliucia dauguma TV savininku (priminsiu
liaudies isminti, kad isimtys tik patvirtina taisykle :-)) dziugina ju
nikuja nekalibruoto teliko rodomas "etalonas" ir nedziugina pas pradvinuta
kaimyna pamatyta kalibruota plazma. Ir tada visgi kyla klausimas - ar tikrai
reikia zmogui susikt gyvenima ir gaist savo brangu laika irodinejant, kad
kazkada jis kaip i bala ismete kruva pinigu ir nifiga nesupranta, kad ziuri
i netikras spalvas? Gal geriau jam leist toliau dziaugtis tuo, kas jam
patinka?

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/