Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: bat0nas
Data: 2013-09-04 15:18:31
O iš kur gauti šiuos demo diskus:
http://www.demo-world.eu/demo-dvds/

Pavieniai mėtosi įvairiuose torrentuose. Bet pvz naujausių (2013) - nėr. Čia
labai nelegalu tokie dalykai? Neturėtų lyg būti.

"S54"  wrote in message news:l076d4$nn$1@trimpas.omnitel.net...

nzn koki ten geruma lcd matai...
parsisiunciau Pioneer Kuro demuske, paziurejau ant LCD - nu grazi demo.
Po to pasileidau ant ST60 - zandikaulis nukrito, pradejau grabaliotis ar
nesu 3D akinius uzsidejes.

"Sail"  wrote in message news:l075tv$ad$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas ka cia prasei tiesa bet vis tik neesme. Esme ar dziugina aki
vaizdelis ar ne.
Iki siol dziugino net seno daikto, o ziurint i naujus jau ko tai nebe.

Va ir galvoju, ar jau laikas pas galvos daktara, ar gal tikrai LCD jau taip
gerai rodo.
Toks jau sudas su kai kuriais daiktais, tik isigijes ir panaudojes supranti,
ar tai buvo tai, ko sirdis geide. Bet jau buna velu.