Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: amenox
Data: 2013-09-06 21:52:42
Taigi smailas gale buvo, ramiau žmogau. :) Atkreipk dėmesį, kad per visą
šitą sračių niekas net nebandė įrodyt tavo teiginio priešingai, tai rodo kad
visi su tuo sutinka padefaultu, na bent jau bando pritempt prie tai, kad
padėtis lygi. ;) Aišku visam tam yra paaiškinamų priežasčių - nekalibruoti
telikai, atkatai, korumpuoti pardavėjai ir svarbiausia tai be abejo pirkėjai
kurie patys nežino ko nori.  ;)