Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: amenox
Data: 2013-09-04 17:04:17
Jei su vaizdo standartu viskas būtų gerai niekada net nekiltų šitų fleimų,
na o bet tačiau turim dažnai kartojamą teiginį kad "parduotuvėj LCD rodo
geriau". Bet kaip nekeista kai daiktą parsineši namo, tada pasirodo kad
viskas atvirkščiai ir "namie plazma rodo geriau".  Aš nieko gudresnio
nesugalvoju kaip tik apie masinę hipnozę arba masiškai sugadintą regėjimą.
Arba vėl filosofiškai pastatyti klausimą - gal mes apie kažkokius skirtingus
standartus kalbame? :)