Tema: Re: Pavarykit dar sračiaus apie plazmas plz
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-09-06 17:22:39
2013-09-06 17:05, Caponi rašė:
> Klausimas tame, kodel plazminiai, palyginus pigus ir i masini vartojima
> orientuoti telikai, kuriu didzioji mase stovi (ir, speju, ten
> daugiausiai ju ir parduodama, o ne per visokius Saulius ar Mindau (su
> visa pagarba jiems) snekant pasauliniu mastu) dideliuose
> prekybcentriuose be jokiu ypatingu salygu ir sureguliavimu, neturi is
> gamyklos nustatytu "ryskiu" demo profiliu, kurie patrauktu pirkeju
> demesi, skirtingai nuo LCD.

Nu aš jau nebegaliu nesikeikęs. turi juos tos profilius, ble, kiek
galima kartoti? Ar tu skaityti nemoki?

> [...]
> rinktis telika ir pirma karta ateina prie lentynu bendro ispudzio
> susidarymui, kuri paskui "apvirskina" ir galutini sprendima priima
> pasidomeje giliau, kad ir internete ir galiausiai neatgrasytu plazmu
> fanu, kurie zinotu, kad cia tik demo rezimas paleistas ir namie jie
> gales persijungt i "naturalesni" rezima. Taigi, WTF, gamintojai nenori
> padidint pardavimu? Juk siuolaikiniu plazmu (sprendziant is Icetomo ir
> Kukucio pasisakymu) galimybes rodyt pakankamai ryskiai prisivijo
> LCD'skes. tai kodel jos nerodo taip parduotuvese?

Icetom visąlaik kalbėdavo apie tai, kad dabar plazminiai pasiekė toki
šviesumo lygi, kad galima visiškai komfortabiliai jas žiūrėti ir
saulėtos dienos vidurdienį.

Jie niekad nesakė, kad jos pasiekė ir perspjovė LCD šviesumo potencialą.
Pas LCD shop mode yra visiškai nesąmoningas šviesumas (plazmoms
nepasiekiamas), kurį bile kuris TV nusipirkęs žmogus garantuotai
susimažins. Susimažins iki plazminiams nesunkiai pasiekiamo šviesumo.