Tema: Re: Pavarykit dar sraèiaus apie plazmas plz
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-09-06 12:18:12
2013-09-06 12:07, amenox rašė:
> Taigi ten skaityk LED atmaina yra, kaip tu čia plazmas išduosi?

kokia dar LCD atmaina, ligoni?

> Paskui
> rašinėsi kaip "viskas blogai, eisiu savo 5 metų senumo plazmos
> atsiprašyt". Jau daba net review pamates pūliuoji.

Šiaip jau aš neturiu plazminio. Ir visai nepūliuoju. skirtingai nuo
tavęs aš tuos review dar ir perskaitau/pažiūriu. Nu ir išgirdau, kad
kokybė nėra geresnė, nei top plazmų, yra image retension, stuck
pikseliai, labai šviesių scenų ilgai negali rodyti, po klaustuku ir
ilgaamžiskumas - vienu žodžiu kol kas pilnas buketas teething problems.