Siaip man itarimas yra ,kad codekas prismeta cia tik gyvenantis kokiam "didmiestyje",manau kokiuose Sablauskiuose,kur per diena viena masina pamatyt yra svente.Bei ta pati masina yra su remontuota galva "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:ipp5jn$ccp$1@trimpas.omnitel.net... > Deja negarantuotai. Esu numušęs vaiką, kuris iššoko iš pakelės krūmų prieš > pat mašiną, mano greitis buvo apie 40 km/h. Pasisekė, vaikui tik koja > lūžo. Užtektų nesėkmingai jam nukrist trinktelint galva į koki bortą, tai > viskas galėjo liūdnai baigtis. Matyt pats neturi panašios patirties ir > savo požiūrį laikai vieninteliu teisingu. Aš manau kad nėra ir negali būti > nė vieno garantuotai veikiančio "gyvybes gelbstinčio" veiksmo jei pats > asmuo, apie kurio gyvybės gelbėjimą šnekam, elgiasi neatsakingai ir > rizikingai. Todėl man tamstos teiginys "užmušt žmogaus vairuojant saugiai > neįmanoma" atsiduoda neadekvačiu aplinkos vertinimu, o ir visokie > palinkėjimai ir prakeiksmai kitiems postintojams irgi nepriduoda pagrindo > vertint tamstą kaip adekvatų asmenį... > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:ipp2u9$8ag$1@trimpas.omnitel.net... >> >> daug prasmes matai tokiuose 'kas butu jei butu' svaiciojimuose. o gal jam >> butu pavara uzsikirtus ir jis keliom sekundem veliau i sankryza butu >> ilekes. o gal tas trecias is paskos butu spejes ilekti, o gal... dar 100 >> variantu. kam svaiciot - jei uztenka *vieno* garantuotai veikiancio ir >> gyvybes tikrai gelbejancio veiksmo - sumazinti greiti, net jeigu ir >> galima vaziuoti kazkiek greiciau? ar tai taip sunkiai suvokiama? >> man tai tokiu vadylu nei kiek negaila, net jei ir teisus pagal KET. >> manau, kad uzmusti zmogaus vairuojant saugiai neimanoma. aisku jeigu >> suvokimas yra 'maziau nei maksimalus leistinas greitis vaziuot negalima >> nes busi lochas' tai tik i kaliuze tokius. > >