kuok irodyti, kad 0 nuotoliu idiote? VNO "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ipu378$ng1$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/05/2011 02:13 PM, kurikai wrote: >> matematikas ble :D:D:D:D:D:D:D:D >> o kiek km per 10 metu nuvaziavai? mano tevas per 40m ne vieno ivykio >> neturejo, bet jis per metus nuvaziuoja apie 1000km, bet kazkodel vistiek >> mane skaito geresniu vairuotoju uz ji... > > lauki kol parasysiu kad galetum parasyt dvigubai daugiau? juokdarys. > vidurkis bus apie 10kkm/metus. tavo aisku 20. bet matai, esme sitoj > vietoj paprasta - as nusotoliu padariau lygiai uz 0 litu, o tu uz siuo > atveju uz begalybe kartu daugiau. plius remiantis sia statistika ir > ateiti prognozuoti panasiai galima. tik papugai sunku ta suprast matau :) > >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:ipu0fr$img$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/05/2011 02:04 PM, kurikai wrote: >>>> matai, as per savo vairavimo staza dar nieko nesuzeidziau, nepartrenkaiu >>>> ir >>>> "nenuzudziau".. girtas nevazineju ir net gatvem pescias nesislaistau, o >>>> tu, >>>> kaip manau, gatavs po gatves eini ir pyskti ,kad per gatve nepraleidzia >>> >>> kad maziau galvotum suskaiciuosiu tau ant pirstu: >>> >>> mano stazas 10 ir 0 ivykiu. taigi pavojingumo koef. yra 0/10 = 0 >>> tavo stazas yra 10 (?) ir 2 (?) ivykiai. taigi koef. yra 2/10 = 0.2 >>> >>> taigi as uz tave gerenis vairuotojas lygiai begalybe kartu. taip kad >>> maziau teorijas cia pilstyk, rezultatas, o ne zodziai svarbu. >>> >>>> >>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>> news:ipu02p$htg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 05/05/2011 01:57 PM, kurikai wrote: >>>>>> pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... >>>>>> tik >>>>>> va >>>>>> stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau >>>>>> automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu >>>>>> numini... >>>>>> turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del >>>>>> zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, >>>>>> jei >>>>>> jis >>>>>> ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu... >>>>> >>>>> pasikartosiu kad ne metuose esme. samoningumu nepralenkei dar kakadu. >>>>> p.s. nieks nesake kad protingi mokosi is svetimu o kvailiai is savu >>>>> klaidu?:) zinai kodel? nes kvailiai jas darydami vis galvoja kad jau >>>>> pasimoke :) o kai batareika galvoj dydzio kaip pas kakadu, tai kitu >>>>> klaidom isanalizuot sroves neuztenka. tai tuom ir dziaukis, darzove. >>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>> news:iptvdg$gle$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote: >>>>>>>> o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo >>>>>>>> sauguma, >>>>>>>> kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz >>>>>>>> tave >>>>>>>> kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis >>>>>>>> rodo? >>>>>>> >>>>>>> buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai >>>>>>> arsiai >>>>>>> panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus >>>>>>> ir >>>>>>> dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau >>>>>>> taip >>>>>>> nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima >>>>>>> internetu >>>>>>> naudotis. >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>>>> news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote: >>>>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>>>>>> vaþiavimo >>>>>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>>>>>> galëtø >>>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>>>>>> kliûties. Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to >>>>>>>>>> reikia >>>>>>>>>> dël susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> 134. Jeigu atsirado kliûtis ar iðkilo grësmë eismo saugumui, >>>>>>>>>> vairuotojas >>>>>>>>>> (jeigu jis gali tai pastebëti) privalo sulëtinti greitá, net >>>>>>>>>> visiðkai >>>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ arba apvaþiuoti kliûtá nesukeldamas >>>>>>>>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perëja neatrodo >>>>>>>>>> kaip >>>>>>>>>> padidinto pavojaus vieta kur gali iðbëgti á kelià kliûtis. >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik >>>>>>>>> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio >>>>>>>>> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir >>>>>>>>> pan. >>>>>>>>> o >>>>>>>>> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai >>>>>>>>> praleidzia. >>>>>>>>> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus >>>>>>>>> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita >>>>>>>>> skerdiena ant kelio - tik statistika. >>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Linas Petkevièius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>>>>>>>>> dalyvis, >>>>>>>>>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto >>>>>>>>>>> priemones >>>>>>>>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>>>>>>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio >>>>>>>>>>> greitis >>>>>>>>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir >>>>>>>>>>> bobute >>>>>>>>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki >>>>>>>>>>> perejos. >>>>>>>>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios >>>>>>>>>>> minutes >>>>>>>>>>> gal. >>>>>>>>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo >>>>>>>>>>>> taip, >>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim >>>>>>>>>>>> baigti. >>>>>>>>>>>> man >>>>>>>>>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) >>>>>>>>>>>> sviesoforas, >>>>>>>>>>>> bobute >>>>>>>>>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, >>>>>>>>>>>> pramusa >>>>>>>>>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>>>>>>>>> puvekai jus, vat. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >