On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote: > o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo sauguma, > kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz tave > kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis rodo? buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai arsiai panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus ir dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau taip nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima internetu naudotis. > > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote: >>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á vaþiavimo >>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ ir >>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad galëtø >>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>> kliûties. Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to reikia >>> dël susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>> >>> 134. Jeigu atsirado kliûtis ar iðkilo grësmë eismo saugumui, vairuotojas >>> (jeigu jis gali tai pastebëti) privalo sulëtinti greitá, net visiðkai >>> sustabdyti transporto priemonæ arba apvaþiuoti kliûtá nesukeldamas >>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>> >>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perëja neatrodo kaip >>> padidinto pavojaus vieta kur gali iðbëgti á kelià kliûtis. >>> >> >> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik >> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio >> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir pan. o >> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai praleidzia. >> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus >> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita >> skerdiena ant kelio - tik statistika. >> >>> "Linas Petkevièius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>> dalyvis, >>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto priemones >>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis >>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute >>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos. >>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes >>>> gal. >>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>> >>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip, >>>>> kad >>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti. >>>>> man >>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, >>>>> bobute >>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa >>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>> puvekai jus, vat. >>>> >>>> >> > >