dar pavyzdys matematikui: sesers "vairavimo" stazas 8m, per ta laika eismo ivykiu 0, pavojingumo koefic. pagal tave 0%? bet per ta laika ji nuvaziavus iki 100km, kaip manai, keik koeficientas dideja jai isvaziavus i gatve? "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ipu0fr$img$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/05/2011 02:04 PM, kurikai wrote: >> matai, as per savo vairavimo staza dar nieko nesuzeidziau, nepartrenkaiu >> ir >> "nenuzudziau".. girtas nevazineju ir net gatvem pescias nesislaistau, o >> tu, >> kaip manau, gatavs po gatves eini ir pyskti ,kad per gatve nepraleidzia > > kad maziau galvotum suskaiciuosiu tau ant pirstu: > > mano stazas 10 ir 0 ivykiu. taigi pavojingumo koef. yra 0/10 = 0 > tavo stazas yra 10 (?) ir 2 (?) ivykiai. taigi koef. yra 2/10 = 0.2 > > taigi as uz tave gerenis vairuotojas lygiai begalybe kartu. taip kad > maziau teorijas cia pilstyk, rezultatas, o ne zodziai svarbu. > >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:ipu02p$htg$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/05/2011 01:57 PM, kurikai wrote: >>>> pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... >>>> tik >>>> va >>>> stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau >>>> automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu >>>> numini... >>>> turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del >>>> zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, >>>> jei >>>> jis >>>> ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu... >>> >>> pasikartosiu kad ne metuose esme. samoningumu nepralenkei dar kakadu. >>> p.s. nieks nesake kad protingi mokosi is svetimu o kvailiai is savu >>> klaidu?:) zinai kodel? nes kvailiai jas darydami vis galvoja kad jau >>> pasimoke :) o kai batareika galvoj dydzio kaip pas kakadu, tai kitu >>> klaidom isanalizuot sroves neuztenka. tai tuom ir dziaukis, darzove. >>> >>>> >>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>> news:iptvdg$gle$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote: >>>>>> o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo >>>>>> sauguma, >>>>>> kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz >>>>>> tave >>>>>> kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis >>>>>> rodo? >>>>> >>>>> buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai >>>>> arsiai >>>>> panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus >>>>> ir >>>>> dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau >>>>> taip >>>>> nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima >>>>> internetu >>>>> naudotis. >>>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>>> news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote: >>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. >>>>>>>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į >>>>>>>> važiavimo >>>>>>>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę >>>>>>>> ir >>>>>>>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad >>>>>>>> galėtų >>>>>>>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos >>>>>>>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to >>>>>>>> reikia >>>>>>>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. >>>>>>>> >>>>>>>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, >>>>>>>> vairuotojas >>>>>>>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net >>>>>>>> visiškai >>>>>>>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas >>>>>>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>>>>>>> >>>>>>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo >>>>>>>> kaip >>>>>>>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik >>>>>>> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio >>>>>>> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir >>>>>>> pan. >>>>>>> o >>>>>>> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai >>>>>>> praleidzia. >>>>>>> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus >>>>>>> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita >>>>>>> skerdiena ant kelio - tik statistika. >>>>>>> >>>>>>>> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>>>>>>> dalyvis, >>>>>>>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto >>>>>>>>> priemones >>>>>>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>>>>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio >>>>>>>>> greitis >>>>>>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir >>>>>>>>> bobute >>>>>>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki >>>>>>>>> perejos. >>>>>>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios >>>>>>>>> minutes >>>>>>>>> gal. >>>>>>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>>>>>>> >>>>>>>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo >>>>>>>>>> taip, >>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim >>>>>>>>>> baigti. >>>>>>>>>> man >>>>>>>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) >>>>>>>>>> sviesoforas, >>>>>>>>>> bobute >>>>>>>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, >>>>>>>>>> pramusa >>>>>>>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>>>>>>> puvekai jus, vat. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >