Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: kurikai
Data: 2011-05-05 14:18:36
dar pavyzdys matematikui:
sesers "vairavimo" stazas 8m, per ta laika eismo ivykiu 0, pavojingumo 
koefic. pagal tave 0%? bet per ta laika ji nuvaziavus iki 100km, kaip manai, 
keik koeficientas dideja jai isvaziavus i gatve?

"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ipu0fr$img$1@trimpas.omnitel.net...
> On 05/05/2011 02:04 PM, kurikai wrote:
>> matai, as per savo vairavimo staza dar nieko nesuzeidziau, nepartrenkaiu 
>> ir
>> "nenuzudziau".. girtas nevazineju ir net gatvem pescias nesislaistau, o 
>> tu,
>> kaip manau, gatavs po gatves eini ir pyskti ,kad per gatve nepraleidzia
>
> kad maziau galvotum suskaiciuosiu tau ant pirstu:
>
> mano stazas 10 ir 0 ivykiu. taigi pavojingumo koef. yra 0/10 = 0
> tavo stazas yra 10 (?) ir 2 (?) ivykiai. taigi koef. yra 2/10 = 0.2
>
> taigi as uz tave gerenis vairuotojas lygiai begalybe kartu. taip kad 
> maziau teorijas cia pilstyk, rezultatas, o ne zodziai svarbu.
>
>>
>> "CodeC"<co@co.co>  wrote in message 
>> news:ipu02p$htg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 05/05/2011 01:57 PM, kurikai wrote:
>>>> pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... 
>>>> tik
>>>> va
>>>> stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau
>>>> automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu
>>>> numini...
>>>> turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del
>>>> zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, 
>>>> jei
>>>> jis
>>>> ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu...
>>>
>>> pasikartosiu kad ne metuose esme. samoningumu nepralenkei dar kakadu.
>>> p.s. nieks nesake kad protingi mokosi is svetimu o kvailiai is savu
>>> klaidu?:) zinai kodel? nes kvailiai jas darydami vis galvoja kad jau
>>> pasimoke :) o kai batareika galvoj dydzio kaip pas kakadu, tai kitu
>>> klaidom isanalizuot sroves neuztenka. tai tuom ir dziaukis, darzove.
>>>
>>>>
>>>> "CodeC"<co@co.co>   wrote in message
>>>> news:iptvdg$gle$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote:
>>>>>> o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo
>>>>>> sauguma,
>>>>>> kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz
>>>>>> tave
>>>>>> kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis
>>>>>> rodo?
>>>>>
>>>>> buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai 
>>>>> arsiai
>>>>> panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus
>>>>> ir
>>>>> dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau
>>>>> taip
>>>>> nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima 
>>>>> internetu
>>>>> naudotis.
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "CodeC"<co@co.co>    wrote in message
>>>>>> news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote:
>>>>>>>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
>>>>>>>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į
>>>>>>>> važiavimo
>>>>>>>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad
>>>>>>>> galėtų
>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
>>>>>>>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to
>>>>>>>> reikia
>>>>>>>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui,
>>>>>>>> vairuotojas
>>>>>>>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net 
>>>>>>>> visiškai
>>>>>>>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas
>>>>>>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams.
>>>>>>>>
>>>>>>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo 
>>>>>>>> kaip
>>>>>>>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik
>>>>>>> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio
>>>>>>> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir
>>>>>>> pan.
>>>>>>> o
>>>>>>> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai 
>>>>>>> praleidzia.
>>>>>>> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus
>>>>>>> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita
>>>>>>> skerdiena ant kelio - tik statistika.
>>>>>>>
>>>>>>>> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt>     wrote in message
>>>>>>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones
>>>>>>>>> dalyvis,
>>>>>>>>> elgdamasis protingai gali  tiketis, kad jo valdomos transporto
>>>>>>>>> priemones
>>>>>>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis.
>>>>>>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio
>>>>>>>>> greitis
>>>>>>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir
>>>>>>>>> bobute
>>>>>>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki
>>>>>>>>> perejos.
>>>>>>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios
>>>>>>>>> minutes
>>>>>>>>> gal.
>>>>>>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo
>>>>>>>>>> taip,
>>>>>>>>>> kad
>>>>>>>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim
>>>>>>>>>> baigti.
>>>>>>>>>> man
>>>>>>>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :)
>>>>>>>>>> sviesoforas,
>>>>>>>>>> bobute
>>>>>>>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet,
>>>>>>>>>> pramusa
>>>>>>>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :)
>>>>>>>>>> puvekai jus, vat.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>