On 05/05/2011 02:04 PM, kurikai wrote: > matai, as per savo vairavimo staza dar nieko nesuzeidziau, nepartrenkaiu ir > "nenuzudziau".. girtas nevazineju ir net gatvem pescias nesislaistau, o tu, > kaip manau, gatavs po gatves eini ir pyskti ,kad per gatve nepraleidzia kad maziau galvotum suskaiciuosiu tau ant pirstu: mano stazas 10 ir 0 ivykiu. taigi pavojingumo koef. yra 0/10 = 0 tavo stazas yra 10 (?) ir 2 (?) ivykiai. taigi koef. yra 2/10 = 0.2 taigi as uz tave gerenis vairuotojas lygiai begalybe kartu. taip kad maziau teorijas cia pilstyk, rezultatas, o ne zodziai svarbu. > > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:ipu02p$htg$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/05/2011 01:57 PM, kurikai wrote: >>> pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... tik >>> va >>> stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau >>> automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu >>> numini... >>> turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del >>> zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, jei >>> jis >>> ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu... >> >> pasikartosiu kad ne metuose esme. samoningumu nepralenkei dar kakadu. >> p.s. nieks nesake kad protingi mokosi is svetimu o kvailiai is savu >> klaidu?:) zinai kodel? nes kvailiai jas darydami vis galvoja kad jau >> pasimoke :) o kai batareika galvoj dydzio kaip pas kakadu, tai kitu >> klaidom isanalizuot sroves neuztenka. tai tuom ir dziaukis, darzove. >> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:iptvdg$gle$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote: >>>>> o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo >>>>> sauguma, >>>>> kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz >>>>> tave >>>>> kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis >>>>> rodo? >>>> >>>> buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai arsiai >>>> panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus >>>> ir >>>> dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau >>>> taip >>>> nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima internetu >>>> naudotis. >>>> >>>>> >>>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>>> news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote: >>>>>>> 133. Vairuotojas privalo vaþiuoti nevirðydamas leistino greièio. >>>>>>> Pasirinkdamas vaþiavimo greitá, vairuotojas turi atsiþvelgti á >>>>>>> vaþiavimo >>>>>>> sàlygas, ypaè vietovës reljefà, kelio ir transporto priemonës bûklæ >>>>>>> ir >>>>>>> kroviná, meteorologines sàlygas, taip pat eismo intensyvumà, kad >>>>>>> galëtø >>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ iki bet kurios ið anksto numatomos >>>>>>> kliûties. Jis turi sulëtinti greitá ir prireikus sustoti, jeigu to >>>>>>> reikia >>>>>>> dël susidariusiø aplinkybiø, ypaè kai blogas matomumas. >>>>>>> >>>>>>> 134. Jeigu atsirado kliûtis ar iðkilo grësmë eismo saugumui, >>>>>>> vairuotojas >>>>>>> (jeigu jis gali tai pastebëti) privalo sulëtinti greitá, net visiðkai >>>>>>> sustabdyti transporto priemonæ arba apvaþiuoti kliûtá nesukeldamas >>>>>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>>>>>> >>>>>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perëja neatrodo kaip >>>>>>> padidinto pavojaus vieta kur gali iðbëgti á kelià kliûtis. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik >>>>>> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio >>>>>> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir >>>>>> pan. >>>>>> o >>>>>> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai praleidzia. >>>>>> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus >>>>>> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita >>>>>> skerdiena ant kelio - tik statistika. >>>>>> >>>>>>> "Linas Petkevièius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>>>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>>>>>> dalyvis, >>>>>>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto >>>>>>>> priemones >>>>>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>>>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio >>>>>>>> greitis >>>>>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir >>>>>>>> bobute >>>>>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki >>>>>>>> perejos. >>>>>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios >>>>>>>> minutes >>>>>>>> gal. >>>>>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>>>>>> >>>>>>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo >>>>>>>>> taip, >>>>>>>>> kad >>>>>>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim >>>>>>>>> baigti. >>>>>>>>> man >>>>>>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) >>>>>>>>> sviesoforas, >>>>>>>>> bobute >>>>>>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, >>>>>>>>> pramusa >>>>>>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>>>>>> puvekai jus, vat. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >