reguliojamos sankryzos, perejos ir pan dalykai su sviesoforais yra miesto sistemos dalis. nieko gero kai sviesoforo nera. kai yra mase dalyviu, jie tiesiog turi laikytis KET - kitu atveju buna problemos - kamsciai, avarijos, tragedijos. vairavimas su pastovia mintim (panasi i ligonio musu kodeko), kad toj kazkas atsitiks ir reikia pastoviai koja ant stabdziu laikyti yra nenormali imho. VNO "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ipsll6$41h$1@trimpas.omnitel.net... > Tas tiesa mano nuomone.. > Bet idomi situacija yra cia tokia, kad jei masina butu vairaves koks nors > solidus vyras, nutrenkes isbegusi per raudona buduli i gatve ir zutu > vairuotojas, o pestysis liktu gyvas, tai duodu dideli sansa, kad visi varytu > koks budulis durnas ir kaip gaila vairuotojo > > O siaip tai pas mus mada yra pamirsti apie abipusi kaltuma :) Vienas leke, o > gal dar zioplinejo, kita per raudona isejo (idomu ar liudininku yra ir ar ta > raudona nebuvo vairuotojo geltona).. > > O siaip as laikausi nuomones kad geriau yra ryski nevaldoma pereja, negu > valdoma su sviesaforu. Pirmu atveju vairuotojas ziuri bent, antru mato zalia > ir viskas ore.. > > > > "ufonaut" <ufo@ufo.ufo> wrote in message > news:iprsgs$3jo$1@trimpas.omnitel.net... >> Su bobutem manau yra paprasciau, nes jos eina kaip per pereja ir ne >> perejoj. Tiesiog nespejo adaptuotis prie trafiko padidejimo, ir siaip bbd. >> O vat kad vaikai laksto per raudonus sviesoforus ir privercia stabdyt, tai >> uz tai tevam reiketu nagus nukapot. >> >> On 05/04/2011 01:15 AM, cD-r0m wrote: >>> Tu su sarkazmu, bet deja taip bobutes is tiesu kartais daro, mat jom >>> pereja ir turi praleist, px kad zalia tik pirmoj pusej kelio dega iki >>> salos.. >> >