pagal tavo vairuotojo pazymejimo staza itariu, kad mes vienmeciai... tik va stazas stazui nelygu... as matai per tuos 10m koki 90% kelio nuvaziavau automobiliu, o tu ,kaip suprantu, 90% nueini pedutem ir su rateliu numini... turejau kelis ivykius, po kuriu pasimokiau, ir viskas buvo del zioplumo/neatidumo... tik vargu ar as gkaleciau kaltinti vairuotoja, jei jis ant manes uzvaziavo man nesisaugant ir einant belekaip keliu... "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:iptvdg$gle$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/05/2011 01:46 PM, kurikai wrote: >> o tu jobanas pestysis, eidamas gatve nejauti atsakomybes uz eismo >> sauguma, >> kodel tu negali pescias budamas pasirupint saugumu, a? butiai turi uz >> tave >> kiti rupintis, o tu kaip arkliuas, ant akiu uzdanga ir eini kur nosis >> rodo? > > buvo cia tokie du virtualus kaubojai - Velnias ir 911 kurie labai arsiai > panasiai apsivardziavo, poto dar prasporino, galu gale pasikeite nikus ir > dabar toliau trolina, nes myzniaus nikas nebe lygis. tai zek kad tau taip > nebutu. ir isvis pasiklausk mamos ar neparuosus pamoku galima internetu > naudotis. > >> >> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >> news:iptuu1$fo6$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 05/05/2011 01:38 PM, fkt wrote: >>>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. >>>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į >>>> važiavimo >>>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir >>>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų >>>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos >>>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to >>>> reikia >>>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. >>>> >>>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, >>>> vairuotojas >>>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai >>>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas >>>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>>> >>>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip >>>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis. >>>> >>> >>> pas trolius-budulius akiniuose hi-tech filtrai, jie praleidzia tik >>> asmeniskai palankius KET punktus, ar siaip malonius trolio-budulio >>> sirdziai ir prigimciai. nu pvz visokie apie lempas, antra juosta ir pan. >>> o >>> kas apie greiti, sauguma ir t.t. tai cia tik lochu akiniai praleidzia. >>> buduliams tai negalioja. dar buna buduliu kuriu patirtis ir nerealus >>> igudziai viska 'atsveria' ir jiem jura iki keliu, o bobutes ir kita >>> skerdiena ant kelio - tik statistika. >>> >>>> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>>> dalyvis, >>>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto >>>>> priemones >>>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis >>>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute >>>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos. >>>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios >>>>> minutes >>>>> gal. >>>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>>> >>>>>> paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo >>>>>> taip, >>>>>> kad >>>>>> net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim >>>>>> baigti. >>>>>> man >>>>>> tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, >>>>>> bobute >>>>>> sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, >>>>>> pramusa >>>>>> galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>>> puvekai jus, vat. >>>>> >>>>> >>> >> >> >