Tema: Re: Karas keliuose tesiasi...
Autorius: fkt
Data: 2011-05-05 14:08:22
idomiai, ponas, jusu mastymo padargai sureguliuoti: pats pateikiate faktus, kad pesciuju parejoje dargi net pavojingiau, nei atrodo is pirmo zvilgsnio, bet uzspringdamas gincyjates su tais, kurie bando apsviesti, jog reik suletint artejant prie jos.

"kurikai" <italodisco@mistery.com> wrote in message news:iptvkr$h4a$1@trimpas.omnitel.net...
>o i pesciuju pareigas ket pasiskaityt slabo?
> cia pvz:
> 50 - Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis 
> šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų 
> signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, 
> jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams.
> 
> 51 - Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie 
> įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir 
> įsitikina, kad tai saugu.
> 
> 52 - Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti. 
> Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje 
> arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų 
> krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, kad 
> eiti saugu.
> 
> ir ka as dazniausiai matau, kad pesciuju, besivadovaujanciu siomis 
> taisyklemis truputi daugiau nei 50%, like procentai papuola i tokius 
> autoivykius, o kodekas&co pisa prota ziuredami is savo varpines ir manydami, 
> kad KET'e taisykles galioja TIK vairuotojams!
> 
> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
> news:iptukm$fa8$1@trimpas.omnitel.net...
>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. 
>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo 
>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir 
>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų 
>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos 
>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia 
>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
>>
>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas 
>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai 
>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas 
>> pavojaus kitiems eismo dalyviams.
>>
>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip 
>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis.
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message 
>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones 
>>> dalyvis,
>>> elgdamasis protingai gali  tiketis, kad jo valdomos transporto priemones
>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis.
>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis
>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute
>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos.
>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes 
>>> gal.
>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co...
>>>
>>>>paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip, 
>>>>kad
>>>>net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti. 
>>>>man
>>>>tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, 
>>>>bobute
>>>>sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa
>>>>galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :)
>>>>puvekai jus, vat.
>>>
>>> 
> 
>