idomiai, ponas, jusu mastymo padargai sureguliuoti: pats pateikiate faktus, kad pesciuju parejoje dargi net pavojingiau, nei atrodo is pirmo zvilgsnio, bet uzspringdamas gincyjates su tais, kurie bando apsviesti, jog reik suletint artejant prie jos. "kurikai" <italodisco@mistery.com> wrote in message news:iptvkr$h4a$1@trimpas.omnitel.net... >o i pesciuju pareigas ket pasiskaityt slabo? > cia pvz: > 50 - Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis > šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų > signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, > jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams. > > 51 - Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie > įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir > įsitikina, kad tai saugu. > > 52 - Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti. > Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje > arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų > krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, kad > eiti saugu. > > ir ka as dazniausiai matau, kad pesciuju, besivadovaujanciu siomis > taisyklemis truputi daugiau nei 50%, like procentai papuola i tokius > autoivykius, o kodekas&co pisa prota ziuredami is savo varpines ir manydami, > kad KET'e taisykles galioja TIK vairuotojams! > > "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:iptukm$fa8$1@trimpas.omnitel.net... >> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. >> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo >> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir >> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų >> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos >> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia >> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. >> >> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas >> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai >> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas >> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >> >> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip >> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis. >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>> dalyvis, >>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto priemones >>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis >>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute >>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos. >>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes >>> gal. >>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>> >>> >>> >>> >>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>> >>>>paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip, >>>>kad >>>>net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti. >>>>man >>>>tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, >>>>bobute >>>>sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa >>>>galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>puvekai jus, vat. >>> >>> > >