o i pesciuju pareigas ket pasiskaityt slabo? cia pvz: 50 - Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams. 51 - Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu. 52 - Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti. Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, kad eiti saugu. ir ka as dazniausiai matau, kad pesciuju, besivadovaujanciu siomis taisyklemis truputi daugiau nei 50%, like procentai papuola i tokius autoivykius, o kodekas&co pisa prota ziuredami is savo varpines ir manydami, kad KET'e taisykles galioja TIK vairuotojams! "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:iptukm$fa8$1@trimpas.omnitel.net... > 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. > Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo > sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir > krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų > sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos > kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia > dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. > > 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas > (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai > sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas > pavojaus kitiems eismo dalyviams. > > va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip > padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis. > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >> dalyvis, >> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto priemones >> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis >> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute >> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos. >> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes >> gal. >> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >> >> >> >> >> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >> >>>paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip, >>>kad >>>net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti. >>>man >>>tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, >>>bobute >>>sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa >>>galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>puvekai jus, vat. >> >>