On 05/04/2011 09:58 PM, Doxlas wrote: > Šiaip iškraipai mano mintį. Netrinu senesnio savo posto kad matytųsi - > greitį sumažint reikia tiek, kad suprastum ir tavo veiksmus suprastų > adekvatūs eismo dalyviai. T.y. kad pėstysis ar dviratininkas ties > pėsčiųjų perėja galėtų realiai įvertint tavo greitį, o tu spėtum > nuspręst - eis jie per perėją ar ne. Bet jei pvz pėstysis savižudis > stovės prie perėjos tarsi laukdamas kol pravažiuosi, ir likus kokiam > 5-10 metrų šoks tau po ratais - tai nėra adekvatus eismo dalyvis. Norint > nuo tokių apsisaugot ir 20 km/h gali būti per didelis greitis. To > pasekoje nueisim iki absurdo - automobiliai turės važiuoti pėsčiojo > greičiu, bet ir tai 100% neapsaugos nuo neadekvataus eismo dalyvio noro > nusižudyti. kalbi ta pati ka as tik kitais zodziais. tiek to. > Nežinau, paskaičius kitus tavo postus, atrodai kaip kokis 25 metų > jaunuolis maximalistas, aklai įtikėjęs savo ir savo susikurtų gyvenimo > taisyklių teisumu. Nieko, gyvenimas dar aplaužys ragus. ne metuose esme. poziuri i daugeli dalyku ir vertybes susiformavau jau senai ir jos nepasikeite. cia newsuose speju ir 40+ ar dar 'garbesnio' amziau veteranu rasineja apgailetinas kvailystes. ir svarbiausias kad visi tokie labai megsta argumentuoti savo amziaus skirtumu. geriausias pavyzdys - rukantys kaimybai daugiabuciu laiptinese. 'as cia visa gyvenima rukiau', as cia seimininkas. 'parukei ir baigesi' is pirmo karto paprastai retai kuris supranta :) > > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:ips3io$d49$1@trimpas.omnitel.net... >> On 05/04/2011 08:02 AM, Doxlas wrote: >>> Ne nu... Bandau su tavim normaliai diskutuot, bet matyt nelabai kas >>> gausis. Dėl greičio sumažinimo prieš potencialiai pavojingas vietas - >>> ok, pats taip darau, bet nepradedu vilktis kaip sraigė. Greičio >>> sumažinimas reikalingas geriau išnagrinėti esamą situaciją, suprasti >>> kitų _adekvačių_ eismo dalyvių kėslus ir atitinkamai suplanuot savo >>> veiksmus. Nuo neadekvačių, savižudiškų veiksmų nėra didelių galimybių >>> išsisukt. >> >> tai pala, as ta pati gi bandau pasakyt. tik tiek. kad greiti numesti >> reikia ties potencialiai pavojingom vietom, ka praktiskai daro mazuma, >> o dauguma kaip tik paspaudzia kad 'spet pralekt', plius dar >> persirikiuoja 3-4 kart per 100 metru ir poto cia akis isverte >> teisuolius vaidina. as nesiuliau pastoviai vaziuot 30km/h. bet juk >> pataikiau i daugelio cia esanciu 'kietuoliu' aktualia vieta - vaidina >> labai gerus vairuotojus, teisuolius, o realiai mazai skiriasi nuo 18 >> metu pacanu pirma karta masina gavusiu is tevo. >> >>> Todėl man visiškai nesuprantamas tamstos postringavimas apie >>> "gyvenančius depresuxoj" ir "garą keliuose nuleidžiančius". Vėlgi matyt >>> savo gyvenime nesi susidūręs su tikra depresija, kad svaidais tokiais >>> pareiškimais. >>> O jau pareiškimas apie 100x didinamas baudas išvis nei į tvorą nei į >>> mietą. Atsiduoda nostalgija "tvirtai valdžios rankai". >>> >>> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >>> news:ippj2b$tkt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> nu ok, pritariu is dalies. garantijos 100% tikrai niekur nera. gali ir >>>> i tave stovinti kasnors atsitrenkti ir nelaimingai nukrites uzsimusti. >>>> siaip jau kalba apie tai, kad greicio, ypac mieste sumazininimas pries >>>> esminius objektus - perejas, sankryzas, posukius, siaip didelius >>>> objektus uzstojancius vaizda, garantuotai isgelbetu didziaja dali >>>> zuvusiuju. ir nereikia cia isvartymu, 'man galima tai ir varau maks', >>>> 'jis pats kaltas, nes jam raudona buvo' ir pan. nu, kaltas, ir kas? >>>> uzmusei tai tu. tau to negana kad suletinti, tiek daug prarandi? man >>>> tai gana. cia visi tie 'minantys' tai panasu kad pramogos kitos >>>> nelabai sugeba sau leist, gyvena depresuchoj, tai poto bando gara >>>> nuleisti uz vairo sede. visi aplink lochai, visi 'velkasi' visi >>>> vairuot nemoka tik jie vieni kieti. as taip optimistiskai tikiuosi dar >>>> koki 100x didesniu baudu ir sankciju. >>> >>> >>