as neneigiu, kad reikia suletinti, bet ir pestieji ne sventos karves, ar ne? "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:ipu0f6$il5$1@trimpas.omnitel.net... > idomiai, ponas, jusu mastymo padargai sureguliuoti: pats pateikiate > faktus, kad pesciuju parejoje dargi net pavojingiau, nei atrodo is pirmo > zvilgsnio, bet uzspringdamas gincyjates su tais, kurie bando apsviesti, > jog reik suletint artejant prie jos. > > "kurikai" <italodisco@mistery.com> wrote in message > news:iptvkr$h4a$1@trimpas.omnitel.net... >>o i pesciuju pareigas ket pasiskaityt slabo? >> cia pvz: >> 50 - Vietose, kur eismas reguliuojamas, pėstieji privalo vadovautis >> šviesoforais su pėsčiųjų simboliu, o kai jų nėra – transporto šviesoforų >> signalais. Reguliuotojo signalų pėstieji privalo paisyti net tuo atveju, >> jeigu jie prieštarautų šviesoforų signalams. >> >> 51 - Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie >> įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių ir jų greitį ir >> įsitikina, kad tai saugu. >> >> 52 - Važiuojamojoje dalyje pėstieji neturi delsti ar stoviniuoti. >> Nespėjusieji pereiti važiuojamosios dalies turi stovėti saugumo salelėje >> arba ant paženklintos ar įsivaizduojamos linijos, skiriančios priešingų >> krypčių transporto srautus. Baigti eiti per kelią galima tik įsitikinus, >> kad >> eiti saugu. >> >> ir ka as dazniausiai matau, kad pesciuju, besivadovaujanciu siomis >> taisyklemis truputi daugiau nei 50%, like procentai papuola i tokius >> autoivykius, o kodekas&co pisa prota ziuredami is savo varpines ir >> manydami, >> kad KET'e taisykles galioja TIK vairuotojams! >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:iptukm$fa8$1@trimpas.omnitel.net... >>> 133. Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. >>> Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo >>> sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir >>> krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų >>> sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos >>> kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to >>> reikia >>> dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas. >>> >>> 134. Jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas >>> (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai >>> sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas >>> pavojaus kitiems eismo dalyviams. >>> >>> va ir tragedijos viena po kitos, kai vairuotojui perėja neatrodo kaip >>> padidinto pavojaus vieta kur gali išbėgti į kelią kliūtis. >>> >>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:ipp901$ga0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1. Saugus greitis - greitis, kuri pasirinkes transporto piremones >>>> dalyvis, >>>> elgdamasis protingai gali tiketis, kad jo valdomos transporto >>>> priemones >>>> greitis nebus eismo ivykio priezastis. >>>> 2. Nematau galimybes vairuotojai stabdyt taip, kad automobilio greitis >>>> sumazetu kad ir iki 40 km/h, jei ji vaziavo leistinu greiciu ir bobute >>>> izenge i gatve, kai automobilis buvo 15-20 metru atstumu iki perejos. >>>> 3. Ivykio vietoje buvau truputi veliau uz greituske - po kokios minutes >>>> gal. >>>> 4. Cmocnas pyderas esi, vat. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:4DC010F2.50407@co.co... >>>> >>>>>paaiskink man kaip tu suprati savoka saugus greitis? jei vaziavo taip, >>>>>kad >>>>>net nespejo pradet stabdyt, tai sitoj vietoj diskusija ir galim baigti. >>>>>man >>>>>tai linksma skaityt kaip troliai megaujasi trolinimu :) sviesoforas, >>>>>bobute >>>>>sugeba nepastebeta isokti taip, kad net stabdyt nespeja pradet, pramusa >>>>>galva priekini stikla. o vairuotoja sventa :) >>>>>puvekai jus, vat. >>>> >>>> >> >>