:)))) tai gal tamsta is tokiu vairuotioju, kurie sede prie automato vairo, prie kiekvienos sankryzos drocina D -> N -> D, nes taip iprate nuo zigulio laiku, kad ant laisvo stovet reikia? Nx ta putima reguliuot, pastatai ant auto, norimus laipsnius uzmeti ir pamirsti ta klimos valdyma :) 2017.01.25 10:05, Sail rašė: > Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt. > > Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais. > > Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i mikro > displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina. > Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur spaudyt ir > sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet > "automatika". > > Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais dziaugiates ir > cia yra siekiamybe? > > Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos > galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus. > Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti > atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai > isivazduoja. > > Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar masins su > rakteliu galima gauti... > > "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message > news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net... >> :D bet ant kiek savæs reik nemylët >> >> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote: >>> kà að þinau, 15m kibiro kontekste turbût px jau kaip ten tos plastmasës >>> trinasi :). nes jei taip priekabiai paþiûrët tai nër kà pirkt apskritai >>> :) >>> >>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas raðë: >>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten pagal >>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas uzpurskimas >>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad arba >>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu padengimu, >>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren >>>> >>>> markatas >>>> >>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas raðë: >>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai kaþi kaip tæ bus :) >>>>> >>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote: >>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai brangesnes >>>>>> nei >>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai, rankeneles, komforto >>>>>> blokai >>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje >>>>>>> >>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote: >>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu brangiau >>>>>>>> nei >>>>>>>> A4 >>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu. Dydis >>>>>>>> skiriasi ne tragiskai >>>>>>>> >>>>>>>> markatas >>>>>>>> >>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message >>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L atpisa A6 >>>>>>>>> ir Q7, >>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8... >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9 >>>>>>>>>> geriau. O >>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :) >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote: >>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met. Labai >>>>>>>>>>> blogai >>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9? >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> > >