Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-25 13:27:25
Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile 
palot.

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', 
> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai 
> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti 
> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu 
> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti 
> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria busena 
> dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, nes 
> kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir dar 
> akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo tiesiog 
> nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato kontroleje 
> krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija sukisti viska 
> ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai 
> nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur 
> kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi 
> neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis 
> ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt 
> tam tikra krypti.
> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as 
> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i 
> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki 
> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 
> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno 
> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada 
> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>
> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>