Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile palot. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... > toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', > kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai > suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti > automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu > mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti > indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria busena > dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, nes > kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir dar > akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo tiesiog > nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato kontroleje > krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija sukisti viska > ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai > nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur > kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi > neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis > ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt > tam tikra krypti. > dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as > vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i > keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki > 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 > kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno > paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada > vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. > > On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >