toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra krypti. dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: > Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.