Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 13:22:40
toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', 
kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai 
suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti 
automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu 
mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti 
indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria 
busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, 
nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir 
dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo 
tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato 
kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija 
sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra 
ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato 
kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri 
iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku 
kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt 
arba isjungt tam tikra krypti.
dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as 
vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i 
keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki 
'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 
kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno 
paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada 
vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.

On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.