Nu tai aprašytam saabe. "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir kiek nori. ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas kurinors gamintoja. -- T "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... > Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net > kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir dar > priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas buvo > vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena > kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant > maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis > darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe > kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant > orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - > užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per > vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį. > > Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę > rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma > leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo > kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ... > > "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... > > toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', > kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai > suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti > automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu > mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti > indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria > busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, > nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir > dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo > tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato > kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija > sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra > ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato > kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri > iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku > kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt > arba isjungt tam tikra krypti. > dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as > vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i > keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki > 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 > kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno > paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada > vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. > > On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >