O jeigu nori ledus ir šaldytus produktus šaltuoju metų laiku ne bagažinėn pasidėt, o vietoj keleivio kojų, a? Kaip tada? O jei mašina ne tavo ir tu svetima mašina ledus ne bagažinėj veži? Ką nebūna taip? "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o6a86h$kj$1@trimpas.omnitel.net... > Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... > Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu > jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip > nesuprantu kame čia tau parkės. > > 2017.01.25 15:03, Sail rašė: >> Bet koks idomus daiktas yra progresas. >> >> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka >> poreikius, >> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja >> pajamos ir darosi blogai. >> >> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda. >> >> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus: >> >> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu >> nebegamina, >> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera... >> >> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju >> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir todel >> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau >> tokio >> brangaus leisti negali. >> >> Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai! >> >> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net >>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir >>> dar >>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas >>> buvo >>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena >>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant >>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis >>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe >>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant >>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - >>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per >>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>> >>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę >>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma >>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo >>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ... >>> >>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', >>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti >>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra >>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku >>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >>> arba isjungt tam tikra krypti. >>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada >>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>> >>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>> >> >>