Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-25 15:17:00
O jeigu nori ledus ir šaldytus produktus šaltuoju metų laiku ne bagažinėn 
pasidėt, o vietoj keleivio kojų, a? Kaip tada? O jei mašina ne tavo ir tu 
svetima mašina ledus ne bagažinėj veži? Ką nebūna taip?

"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:o6a86h$kj$1@trimpas.omnitel.net...
> Sakyk ką nori, bet lygint rankinę klimą su automatine tai net nežinau... 
> Automatinė tam ir yra automatinė, kad ten NIEKO nereik daryt. Na o jeigu 
> jau vistiek labai labai norisi - tai yra tie nustatymai, niekaip 
> nesuprantu kame čia tau parkės.
>
> 2017.01.25 15:03, Sail rašė:
>> Bet koks idomus daiktas yra progresas.
>>
>> Pradzioj sukuriamas daiktas ar sistema, kurie is esmes atitinka 
>> poreikius,
>> ir viskas butu faina, bet - kurejas tampa kaip ir nereikalingas, mazeja
>> pajamos ir darosi blogai.
>>
>> Tada prasideda "tobulinimas", ir is esmes is gero daikto virsta i suda.
>>
>> Vartotojui ji ikisti galima per kelis triukus:
>>
>> 1. Prievartinis. Sistema "not supported", jei daiktas, tai tokiu 
>> nebegamina,
>> pirk nauja "geresni". Pasirinkimo nera...
>>
>> 2. Svelnusis. Va sitas mane maloniai stebina. Zmones itikina, kad ju
>> nupirktas sudas tai saldainis, nes jis brangus, graziai blizga, ir todel
>> tave kaip jo vartotoja daro isskirtiniu kitu atzvilgiu, nes kiti sau 
>> tokio
>> brangaus leisti negali.
>>
>>     Ir - tas antras metodas veikia kuo puikiausiai!
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message 
>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net
>>> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir 
>>> dar
>>> priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas 
>>> buvo
>>> vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. Viena
>>> kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas ant
>>> maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis
>>> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe
>>> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant
>>> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas -
>>> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per
>>> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>
>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę
>>> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma
>>> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo
>>> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ...
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas',
>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai
>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti
>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu
>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia,
>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir
>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo
>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija
>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra
>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato
>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku
>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt
>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada
>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>
>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje.
>>>
>>
>>