Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-25 11:34:17
nieko apie a6 nesakiau. blet.

On 2017.01.25 11:19, Nevkurse wrote:
> Blet, tu esi toj A6 sedejes? Jei ateisi tamsoj, sesi pirma kart uz vairo
> ir uzkures is kart minsi i gatve - tai gal ir bus bedu surast ka ten kur
> pasireguliuot, nes greiciausia nebus taip, kaip esi iprates. Bet jei
> skirsi 20 sekundziu permest akim salona, manau 99% atveju atkris - rasi
> ir kaip klima reguliuojasi, ir kaip radija jungiasi.
> Nereik ten sokiu su bugnais, kad temperatura pareguliuot, ar putima i
> langus nustatyt - nezinau kokia ten tiksliai A6 vaziavo Sail, bet net ir
> naujoj:
> http://content.worldcarfans.co/2014/9/4/super/11086621661055086555.jpg
> kiek sekundziu uztruksi surast max putimo i langus mygtuka, ar kaip
> temperatura pareguliuot? :)
>
>
> 2017.01.25 10:48, CodeC rašė:
>> On 2017.01.25 10:30, Nevkurse wrote:
>>> :)))) tai gal tamsta is tokiu vairuotioju, kurie sede prie automato
>>> vairo, prie kiekvienos sankryzos drocina D -> N -> D, nes taip iprate
>>> nuo zigulio laiku, kad ant laisvo stovet reikia? Nx ta putima reguliuot,
>>> pastatai ant auto, norimus laipsnius uzmeti ir pamirsti ta klimos
>>> valdyma :)
>>
>> o as pilnai suprantu parkes. ir tikrai uzpisa, kai masina naudot reikia
>> pradet nuo manualo skaitymo...
>> as automato ant kiekvienos sankryzos nedrocinu, bet kartais drocinu, nes
>> uzpisa arba stopus uzspaudus stovet ir saugot, kad nepabegtu, vos
>> silpniau atleidus, arba reikia rankini uztraukus ilgiau pastovet.
>> klima irgi 'pasukioju'. kartais norisi 25 viduj, kartais 20. kartais
>> reikia recirkuliacija ijungti, nes prasilenki su tepala deginancia
>> dumsaske. kartais reik padaryt, kad keleivio pusej i kojas nepustu silto
>> oro, nes guli maiselis su saldytais produktais ir ledais. ir man px, kur
>> tu juos pasiulysi deti vezant, nes tau taip atrodo, man ten reikia deti,
>> ir jeigu masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio
>> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios
>> ergonomikos, tada dacia tikrai geriau.
>>
>>>
>>> 2017.01.25 10:05, Sail rašė:
>>>> Varau cia visiska offtopic'a, na bet negaliu susilaikyt.
>>>>
>>>> Vazinejau nesenai pora dienu su A6, tipo su visais navarotais.
>>>>
>>>> Norint radijo stoti perjungti, sukioji ratuka prie vairo, ziuredamas i
>>>> mikro
>>>> displeju prie spidometro, tuo metu i kelia ziuret neina.
>>>> Norint ijungti ventiliatoriaus putima i langa, vabsce bbz ka kur
>>>> spaudyt ir
>>>> sukineti, nes akivazdaus perjungimo kur pus srauta nera. Visur blet
>>>> "automatika".
>>>>
>>>> Tai jus rimtai pisates su tokias "premiumu navarotais", jais
>>>> dziaugiates ir
>>>> cia yra siekiamybe?
>>>>
>>>> Man yra nepalyginamai patogiau fiksuoti radijo stociu mygtukai, kuriuos
>>>> galma perjungt akiu nuo kelio neatitraukus.
>>>> Putiko valdymas irgi daug patogesnis, kai reguliuoji greiti ir krypti
>>>> atskirai. Tada veikia taip kaip reikia, o ne kaip marketingistai
>>>> isivazduoja.
>>>>
>>>> Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad Dacia mano automarke. Ten dar
>>>> masins su
>>>> rakteliu galima gauti...
>>>>
>>>> "dDidzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message
>>>> news:o69fg1$e9h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> :D  bet ant kiek savæs reik nemylët
>>>>>
>>>>> On 2017-01-24 23:05, Dainiushas wrote:
>>>>>> kà að þinau, 15m kibiro kontekste turbût px jau kaip ten tos
>>>>>> plastmasës
>>>>>> trinasi :). nes jei taip priekabiai paþiûrët tai nër kà pirkt
>>>>>> apskritai
>>>>>> :)
>>>>>>
>>>>>> 1/24/2017 11:01 PM, markatas raðë:
>>>>>>> Siaip visokios rankeneles tai jauciasi, kad taupyta ir daugiau ten
>>>>>>> pagal
>>>>>>> kokybe net A2 nei A4. Plastmase gerokai trapesne, gumuotas
>>>>>>> uzpurskimas
>>>>>>> nuo mygtuku eina nachren dar labiau nei A4, o nuo A4 netinka. Tad
>>>>>>> arba
>>>>>>> geri pochuina ir vazineji su bjauriai besilupanciu plastmasiu
>>>>>>> padengimu,
>>>>>>> arba investuoji nemazai ir trumpam, nes vel viskas nueina nachren
>>>>>>>
>>>>>>> markatas
>>>>>>>
>>>>>>> 2017.01.24 18:20, Dainiushas raðë:
>>>>>>>> na bet jei tiesiog eksploatuot tai kaþi kaip tæ bus :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 1/24/2017 6:19 PM, markatas wrote:
>>>>>>>>> Jei bandyti tvarkyti naudotomis detalemis, tai jos stipriai
>>>>>>>>> brangesnes
>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>> A4 (sviesu jungikliai, klimos visi pribumbasai,  rankeneles,
>>>>>>>>> komforto
>>>>>>>>> blokai
>>>>>>>>> ir pan), skardos, langai (soniniai), optika
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:o67s5s$st6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> kuo ta A3 eksploatacija brangesn?? Taigi papras?iau viskas joje
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 1/24/2017 5:30 PM, markatas wrote:
>>>>>>>>>>> Bet esme tokia, kad daznu atveju A3 kainuoja tu paciu metu
>>>>>>>>>>> brangiau
>>>>>>>>>>> nei
>>>>>>>>>>> A4
>>>>>>>>>>> ir eksplotacija ju brangesne. Kodel apie tai neperspeti zmogu.
>>>>>>>>>>> Dydis
>>>>>>>>>>> skiriasi ne tragiskai
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> markatas
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:o67qcm$rju$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> bet A6 dar geriau, Q7 dar geriau nei A6. svo ruoztu A8L
>>>>>>>>>>>> atpisa A6
>>>>>>>>>>>> ir Q7,
>>>>>>>>>>>> kuria i vieta pastato R8...
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:o67enu$k17$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> tau dvilitr? nuo tre?i, tas jau kitas modelis. Nu turb?t 1.9
>>>>>>>>>>>>> geriau. O
>>>>>>>>>>>>> dar geriau, kaip min?jo, A4 :)
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> On 1/24/2017 12:26 PM, Lapinas wrote:
>>>>>>>>>>>>>> ?od?iu, ?i?rin?jamas variantas Aubi A3 2,0TDI ~2002 met.
>>>>>>>>>>>>>> Labai
>>>>>>>>>>>>>> blogai
>>>>>>>>>>>>>> tas 2,0 lyginant su 1,9?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>