nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs? On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote: > noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900. > http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg > > > > "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net... >> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote: >>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane? >> >> o kaip tu nori? taip, volvo 850. >> >>> >>> nes sitas >>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg >>> >>> >>> tai fignia... >> >> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi >> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau >> su pavyzdziu. >> >>> >>> >>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote: >>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu >>>>> >>>>> va kaip pas volvo buvo >>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> poto buvo dar geriau: >>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg >>>>> >>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. >>>> >>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas. >>>> suktukas. >>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> T >>>>> >>>>> >>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu tai aprašytam saabe. >>>>>> >>>>>> "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai >>>>>> kurnori ir >>>>>> kiek >>>>>> nori. >>>>>> >>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad >>>>>> galima pas >>>>>> kurinors gamintoja. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message >>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir >>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab >>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato >>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. >>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur >>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas >>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas >>>>>>> oras >>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma >>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į >>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi >>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją >>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >>>>>>> >>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką >>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o >>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas >>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip >>>>>>> nebemoka ... >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>>>> 'bedas', >>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>>>> akivaidziai >>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi >>>>>>> jungineti >>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas >>>>>>> vienu >>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau >>>>>>> nesisprendzia, >>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta >>>>>>> mygtuka, ir >>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito >>>>>>> budo >>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra >>>>>>> tendencija >>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir >>>>>>> tai yra >>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 >>>>>>> klimato >>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto >>>>>>> aisku >>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad >>>>>>> ijungt >>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti. >>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' >>>>>>> iki >>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius >>>>>>> 4-5 >>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po >>>>>>> kiekvieno >>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>>>> tada >>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>>>> >>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>>>> automobilyje. >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >