Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-01-25 18:06:36
nutai tose tarpinėse padėtyse ir pūs?

On 1/25/2017 6:01 PM, tranzoo wrote:
> noriu kad i kojas ir i stikla. pas saab 900.
> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>
>
>
> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6ahno$6u6$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2017.01.25 17:52, tranzoo wrote:
>>> nu vistiek kaip nori nepadarysi... ir cia yra volvo, ane?
>>
>> o kaip tu nori? taip, volvo 850.
>>
>>>
>>> nes sitas
>>> http://www.egmcartech.com/parts/img-large/99-01-saab-9-3-900-oem-heater-ac-a-c-climate-control-unit-manual-panel-assembly_231783090167.jpg
>>>
>>>
>>> tai fignia...
>>
>> nzn apie ka tu cia. tu paklausei - suabejojai, ar koks gamintojas turi
>> padares suktuka su galimybe pusti i langa ir i kojas. tai ir atsakiau
>> su pavyzdziu.
>>
>>>
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>> news:o6ah42$6jh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On 2017.01.25 17:41, tranzoo wrote:
>>>>> nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu
>>>>>
>>>>> va kaip pas volvo buvo
>>>>> http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> poto buvo dar geriau:
>>>>> http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg
>>>>>
>>>>> o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu.
>>>>
>>>> kokia xujnia? taigi tai ko prasei - kad pustu i langa ir i kojas.
>>>> suktukas.
>>>>
>>>>>
>>>>> --
>>>>> T
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>> news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nu tai aprašytam saabe.
>>>>>>
>>>>>> "tranzoo"  wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai
>>>>>> kurnori ir
>>>>>> kiek
>>>>>> nori.
>>>>>>
>>>>>> ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad
>>>>>> galima pas
>>>>>> kurinors gamintoja.
>>>>>>
>>>>>> --
>>>>>> T
>>>>>>
>>>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message
>>>>>> news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir
>>>>>>> net kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab
>>>>>>> 900 ir dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato
>>>>>>> sąlygoms. Valdymas buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan.
>>>>>>> (nebepamenu) pozicijas. Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur
>>>>>>> ventiliatorius paleidžiamas ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas
>>>>>>> į langus, kita kraštinė padėtis darbinė, komfortinė - kur šiltas
>>>>>>> oras
>>>>>>> į kojas, į veidus vėsus. O tarpe kitos padėtys skirtos visų pirma
>>>>>>> salonui greitai prišildyti vis mažinant orą į langus ir didinant į
>>>>>>> saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - užvedęs mašiną jungi
>>>>>>> defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per vieną poziciją
>>>>>>> kol pasieki galinę, komforto, padėtį.
>>>>>>>
>>>>>>> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką
>>>>>>> kokybę rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o
>>>>>>> jos forma leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas
>>>>>>> neatitraukiant akių nuo kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip
>>>>>>> nebemoka ...
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC"  wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>>>> 'bedas',
>>>>>>> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>>>> akivaidziai
>>>>>>> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi
>>>>>>> jungineti
>>>>>>> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas
>>>>>>> vienu
>>>>>>> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti
>>>>>>> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria
>>>>>>> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau
>>>>>>> nesisprendzia,
>>>>>>> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta
>>>>>>> mygtuka, ir
>>>>>>> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito
>>>>>>> budo
>>>>>>> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato
>>>>>>> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra
>>>>>>> tendencija
>>>>>>> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir
>>>>>>> tai yra
>>>>>>> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36
>>>>>>> klimato
>>>>>>> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri
>>>>>>> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto
>>>>>>> aisku
>>>>>>> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad
>>>>>>> ijungt
>>>>>>> arba isjungt tam tikra krypti.
>>>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla'
>>>>>>> iki
>>>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius
>>>>>>> 4-5
>>>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po
>>>>>>> kiekvieno
>>>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>>>>> tada
>>>>>>> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame
>>>>>>>> automobilyje.
>>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>