Tema: Re: 2,0 TDI variklis. Blogai?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-25 13:57:34
Tu rašei apie 5 minutes, paskui, turbūt, suvokęs kad ne visi tokie lopai 
kaip tu, prisipisai prie vieno mygtuko.
Tai tikrai ten taip baisu, kad per 5 minutes nesugebėsi išjungt pūtimo į 
kojas?

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a2uv$rp6$3@trimpas.omnitel.net...
> ir? kiek mygtuku matai oro krypties valdymui? apie ka as rasiau?
>
> On 2017.01.25 13:41, Lapinas wrote:
>> Te, suradau:
>> http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/i5387/2016_audi_a6_tempcontrol.jpg
>>
>>
>> achujenai sudėtingas valdymas vertas tavo rašinėlių apie tai kaip
>> "masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio
>> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios
>> ergonomikos"
>>
>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a26a$rdi$1@trimpas.omnitel.net...
>>> dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu
>>> perjungimo ergonomika. vista.
>>>
>>> On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote:
>>>> Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile
>>>> palot.
>>>>
>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos
>>>>> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina
>>>>> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus,
>>>>> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju
>>>>> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar
>>>>> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad
>>>>> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip
>>>>> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi
>>>>> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors
>>>>> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu
>>>>> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu,
>>>>> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur
>>>>> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz
>>>>> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis
>>>>> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik,
>>>>> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto
>>>>> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra 
>>>>> krypti.
>>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as
>>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i
>>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki
>>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5
>>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno
>>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir
>>>>> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'.
>>>>>
>>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote:
>>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame 
>>>>>> automobilyje.
>>>>>
>>>
>