Tu rašei apie 5 minutes, paskui, turbūt, suvokęs kad ne visi tokie lopai kaip tu, prisipisai prie vieno mygtuko. Tai tikrai ten taip baisu, kad per 5 minutes nesugebėsi išjungt pūtimo į kojas? "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a2uv$rp6$3@trimpas.omnitel.net... > ir? kiek mygtuku matai oro krypties valdymui? apie ka as rasiau? > > On 2017.01.25 13:41, Lapinas wrote: >> Te, suradau: >> http://static.usnews.rankingsandreviews.com/images/Auto/izmo/i5387/2016_audi_a6_tempcontrol.jpg >> >> >> achujenai sudėtingas valdymas vertas tavo rašinėlių apie tai kaip >> "masinoj reik ieskot 5min, kaip isjungti putekli ties keleivio >> kojom, pakeisti stoti, laipsnius ar recirkuliacija, tai bbd ant tokios >> ergonomikos" >> >> "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:o6a26a$rdi$1@trimpas.omnitel.net... >>> dabar eik susirask 'naujausios a6' klimos valdyma ir krypciu >>> perjungimo ergonomika. vista. >>> >>> On 2017.01.25 13:27, Lapinas wrote: >>>> Nu tai gaidį kažkokį nusipirkai ir dabar ant visų batoną trupini, bile >>>> palot. >>>> >>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message >>>> news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos >>>>> 'bedas', kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina >>>>> akivaidziai suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, >>>>> pradedi jungineti automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju >>>>> perjungimas vienu mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar >>>>> kazkur ieskoti indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad >>>>> suprasti i kuria busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip >>>>> jau nesisprendzia, nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi >>>>> drocinti ta mygtuka, ir dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors >>>>> ekranelyje, nes kito budo tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu >>>>> butent ir yra klimato kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, >>>>> tai visur yra tendencija sukisti viska ant vieno mygtuko, kur >>>>> perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra ziauriai nepatogu, palyginus pvz >>>>> kad ir su kazkada tureta e36 klimato kontrole, kur kiekviena kryptis >>>>> turi savo dedikuota mygtuka, kuri iprates randi neziuredamas beveik, >>>>> ir ant jo yra lempute - iskarto aisku kuri kryptis ijungta, is karto >>>>> aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt arba isjungt tam tikra >>>>> krypti. >>>>> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >>>>> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >>>>> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >>>>> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >>>>> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >>>>> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir >>>>> tada vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >>>>> >>>>> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>>>>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame >>>>>> automobilyje. >>>>> >>> >