nu neiseina ten padaryt kad pustu i langa ir i kojas vienu metu va kaip pas volvo buvo http://thumbs2.picclick.com/d/l400/pict/391369450021_/Volvo-240-245-Heater-Control-Panel.jpg poto buvo dar geriau: http://assets.suredone.com/2091/media-photos/30746023-30746023.jpg o rutuliukas, kaip kad kodekas imete - xujnia bilekur ji butu. -- T "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6aag9$2av$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai aprašytam saabe. > > "tranzoo" wrote in message news:o6a8hf$sm$1@trimpas.omnitel.net... > > nifiga - pas volvo 2xx buvo geriau - slanktukais. atsidarai kurnori ir > kiek > nori. > > ant tu suktuku padaryt, kad i langa ir i kojas - nepamenu, kad galima pas > kurinors gamintoja. > > -- > T > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:o6a4r9$tme$1@trimpas.omnitel.net... >> Tobuliausia visų laikų rankinė (t.y. be jokių klimato kontrolių ir net >> kondicionierių) vėdinimo valdymo sistema buvo klasikiniame Saab 900 ir >> dar priedo gerai pritaikyta būtent atšiauraus klimato sąlygoms. Valdymas >> buvo vienu suktuku turinčiu kokias 7 ar pan. (nebepamenu) pozicijas. >> Viena kraštinė padėtis buvo defrosteris kur ventiliatorius paleidžiamas >> ant maksimumo ir visas oras nukreipiamas į langus, kita kraštinė padėtis >> darbinė, komfortinė - kur šiltas oras į kojas, į veidus vėsus. O tarpe >> kitos padėtys skirtos visų pirma salonui greitai prišildyti vis mažinant >> orą į langus ir didinant į saloną/kojas. Valdymas labai paprastas - >> užvedęs mašiną jungi defrosterį ir važiuodamas vis sukteli rankenėlę per >> vieną poziciją kol pasieki galinę, komforto, padėtį. >> >> Dar reikia pridėti, kad rankenėlė persijungia su aiškią švedišką kokybę >> rodančiu spragtelėjimu, pati rankenėlė čia pat prie vairo, o jos forma >> leidžia jauti kurioje padėtyje klimato valdymas neatitraukiant akių nuo >> kelio. Dizainui jau apie 40 metų, dabar taip nebemoka ... >> >> "CodeC" wrote in message news:o6a1q0$r5d$1@trimpas.omnitel.net... >> >> toks niuansas yra, bet 'issprendzia' tik tos rusies ergonomikos 'bedas', >> kai reikia kazka 'zinoti', t.y. pirma karta atsisedus neina akivaidziai >> suprasti kur-kas. tai kazkiek pasinaudojus ir ipratus, pradedi jungineti >> automatiskai. bet yra kitos rusies 'bedu'. pvz. f-ju perjungimas vienu >> mygtuku, kai ji reikia spausti daug kartu ir dar kazkur ieskoti >> indikacijos, kuri net nebutinai salia mygtuko, kad suprasti i kuria >> busena dabar perjungei. tai tokie 'perlai' niekaip jau nesisprendzia, >> nes kiekviena karta noredamas perjungti, turi drocinti ta mygtuka, ir >> dar akimis kazkur kazko ieskoti kokiam nors ekranelyje, nes kito budo >> tiesiog nera. sito viens geriausiu pavyzdziu butent ir yra klimato >> kontroleje krypciu perjungimas. kiek pastebiu, tai visur yra tendencija >> sukisti viska ant vieno mygtuko, kur perjungimas 'eina ratu'. ir tai yra >> ziauriai nepatogu, palyginus pvz kad ir su kazkada tureta e36 klimato >> kontrole, kur kiekviena kryptis turi savo dedikuota mygtuka, kuri >> iprates randi neziuredamas beveik, ir ant jo yra lempute - iskarto aisku >> kuri kryptis ijungta, is karto aisku ka spausti VIENA karta, kad ijungt >> arba isjungt tam tikra krypti. >> dabar pvz turimoje auto ta daryt reikia vienu mygtuku. is esmes as >> vieninteli dalyka ten jungineju - ijungiu arba isjungiu oro putima i >> keleivio kojas. ir kad pereiti nuo 'nepusk i kojas, tik i stikla' iki >> 'pusk i stikla ir i kojas', reikia ta mygtuka spausti taip kokius 4-5 >> kartus, o gal daugiau. ir ziuret ekranelyje, kas isijunge po kiekvieno >> paspaudimo, kartais is inercijos 'perspaudi' vienu per per daug, ir tada >> vel is naujo... nx tokia 'ergonomika'. >> >> On 2017.01.25 11:40, Linas Petkevičius wrote: >>> Dar vienas niaunsas, tai turbut kiek laiko praleidi tame automobilyje. >>